Re: Korzysci zdrowotne z DO

Data: 2002-03-28 10:19:36
Temat: Re: Korzysci zdrowotne z DO
Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

> Wybacz mi, ale nie znalazłem tam tej odpowiedzi.
> A dietetycy, którzy udzielają się w kolorowych pisemkach, niestety tak
samo
> jak Ty dietetykę traktują w oderwaniu od biochemii.

Iwona miała na myśli dietetykę, a nie bzdury z kolorowych pisemek. A nie
znalazłeś w dietetyce odpowiedzi, bo nie szukałeś wystarczająco.

> popatrz zresztą a Jana Werbińskiego - naczytał się jakiejś "Tiny" i
potrafi
> tylko te bzdury powtarzać, ale żeby samemu pomyśleć, poszukać, to już nie
ma
> komu. Pasuje mi też cytat od niego: "Dla tych, którzy
> czerpią wiedzę z historyjek polecam wróżki i inne zabobony."

Hehe, Tiny, no nie mogę!!
Napisz konkretnie akie bzdury powtarzam. To Ty selektywnie dobierasz teorie
naukowe pasujące do Twojej diety, a odrzucasz to, co nie jes zgodne z Twoimi
przekonaniami.

Iwona i Agnieszka Cię po prostu zrównały z ziemią przy pomocy pytań, na
które nie potrafiłeś odpowiedzieć. Brakuje Ci argumentów i wiedzy (w
odniesieniu np do tych dwóch pań, nie do mnie).

Leżysz na łopatkach, przygnieciony argumentami ww pań.
;-))))
--
Jan Werbiński +48 68 3630000 +48 606269777
j...@p...pl