Re: Korzystając z dyskusji o faszyzmie...

Data: 2017-09-21 16:25:30
Temat: Re: Korzystając z dyskusji o faszyzmie...
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu czwartek, 21 września 2017 16:09:10 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Skoro historycznie jest żydowski, to niby jaki ma być duchowo?

Skoro ktoś ganiał kiedyś w krótkich majteczkach, ma ganiać usque ad mortem
defecatam? Z zabawek dziecinnego pokoju się wyrasta.

> To osiaga się u kazdego indywidualnie. No i oczywiście np. polskość kultu
> maryjnego jest wypracowana i bezdyskusyjna.

Nie przywiązuj się tak do etykietek narodowych. Są one piękne, ale nie wieczne.
W pewnych warunkach historycznych zdarzyło się, że polskość kultu maryjnego
faktycznie zmieniła się na haitańskość ;) nie do poznania, gdyby nie wiadoma
Ikona!