Kościół Stomatologii a ludzie pod bramami

1. Data: 2007-02-27 12:58:03

Temat: Kościół Stomatologii a ludzie pod bramami
Od: "Koliber" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ wnerwiłem się na Stomatologów (nigdy ich zresztą nie lubilem)
wspomnę tu moją wczorajszą uwagę. Miejsce konkretne jest w sumie nieistotne
ale prawdziwe.

Z powodu klopotów z jama ustną poszedłem wczoraj pod wskazany mi przez znajomą
z pracy adres gdzie miala być placówka stomatologiczna ktorej podlegam
(tak tez chyba jak i innnym ale ta miala byc lepsza lub byc blizej)

Patrzę czy to to - placówka stomotologiczna przypominała raczej przeszklony
kościół gigantyczną swiątynię (trochę jak z 1 szej częsci Funky Kovala)
o spodziewam się niezwykle dużej materialnej wartości kosztowej.
Wielka w srodku spiralne schody jakiś pomost (jakby nad fosą w srodku)
wiele pustej przestrzeni - idę w kierunku "stomatologa dyzurnego"
a tam patrzę z 50 skulonych na ławce (lekko przesadzam ale nie bardzo)
ludzi-żebraków-przed-bramą-wielmoznego-pana (tak się kojarzyli) którzy
na oko na przyjęcie z bólem zęba w tej wielkiej i bogatej stomatologicznej
swiątyni czekali będą do rana.

Pora to zmienić obywatele, pora się wnerwić i pięsciami im w drzwi
załomotać.

Koliber (js)

2. Data: 2007-02-27 19:05:51

Temat: Re: Kościół Stomatologii a ludzie pod bramami
Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swiątyni czekali będą do rana.
>
> Pora to zmienić obywatele, pora się wnerwić i pięsciami im w drzwi

Wiesz jak idę po ulicy to zwykle jest tak: Bank, stomatolog, bank, jakiś
sklep, stomatolog,
Wybór naprawdę duży, od stomatologów, którzy przyjmują w super hiper
nowoczesnych wnetrzach, tak ze niektórych to onieśmiela, do ukrainców,
którzy przyjmuja w przyczepach kempingowych- wolny wybór

3. Data: 2007-02-28 10:02:53

Od: "Koliber" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nowoczesnych wnetrzach, tak ze niektórych to onieśmiela, do ukrainców,
> którzy przyjmuja w przyczepach kempingowych- wolny wybór

Ja mowie o tak zwanej Publicznej Słuzbie Zdrowia - konkrelnie poruszylem
tu problem dziwnego kontrastu Wielkiej wystawnosci Koscioła
Stomatologicznego i Pięćdziesięci Koczujących w nim przez całą noc
Żebraków. Są też inne problemy teraz nie będę o tym mówić.

Koliber (js)

4. Data: 2007-02-28 10:08:07

Od: "koliber" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiem ci ze po trosze mozna sie bylo spodziewac tak wstrętnej wypowiedzi
jak twoja.

> [...]
> nowoczesnych wnetrzach, tak ze niektórych to onieśmiela, do ukrainców,
> którzy przyjmuja w przyczepach kempingowych- wolny wybór

Wypowiedzi w ktorej zaprzepaszczona zostaje wizja lekarza jako lekarza
a wprowadzona zostaje wizja lekarza jako kupco-handlarza (że pozwolę
sobie zarymować). Duście się we własnym sosie "lekarze" - mnie w
to nie mieszajcie.

koliber
js

5. Data: 2007-02-28 11:45:35

Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a wprowadzona zostaje wizja lekarza jako kupco-handlarza (że pozwolę
> sobie zarymować). Duście się we własnym sosie "lekarze" - mnie w

Twoim zdaniem lekarz powinien mieszkać pod mostem i leczyć za darmo.
A widziałeś hydraulika, który w razie wypadku zreperuje Ci coś za darmo?
Dlaczego rolnicy nie rozdają zywności ? przecież mamy tyle głodnych dzieci w
Polsce? Korepetycje też powinny byc za darmo.w końcu to przyszłość narodu...

6. Data: 2007-02-28 11:56:31

Od: "koliber js" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Polsce? Korepetycje też powinny byc za darmo.w końcu to przyszłość narodu...

Osobiscie powiem Ci że ja właśnie poruszam się - choć moze tego nie
zrozumiesz - w przestrzeni darmowych rzeczy - do pracy chodzę za darmo
pieniądze w niej dostaję za darmo do sklepu chodzę za darmo itp.
A Leczenie ma byc bardziej ZA DARMO niz inne rzeczy - to chyba nietrudno
pojąć. Jesli masz z tym trudnosci to proponuję połóż się na łóżku i
zastanów (rozmarz) - bez urazy po prostu nie chcę się wdawac w durne
pyskówki (apropos wszystkiego to tez chyba mnie bierze epidemia grypy
bo od zewnątrz mi w glowe zimno a od wewnątrz ciepło - w takim stanie
trudno się dyskutuje - najchetniej bym sie polozyl do łóżka).

with real no respect
Koliber (js)

7. Data: 2007-02-28 12:14:00

Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TMK" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Dlaczego rolnicy nie rozdają zywności ? przecież mamy tyle głodnych dzieci
> Polsce? Korepetycje też powinny byc za darmo.w końcu to przyszłość

Zaraz, zaraz, jakie "za darmo"??!! co za brednie?!
Widac wierzysz, ze pieniadze biora sie z powietrza;-)

Policz sobie ile pieniedzy ZAROBIONYCH przez przecietnego pracownika
odprowadzanych jest przymusowo co miesiac jako składki ubezpieczenia
zdrowotnego!! A jeśli za Ciebie taka składka nie jest odprowadzana (tj,
jesłi Twój pracodawca robi przestępstwo i np. wypłaca Ci całośc zarobionych
pieniedzy zamiast wpłacic ich część na składki ubezpieczeniowe) to z
usług tej niby "darmowej" słuzby zdrowia nie skorzystasz (no, chyba, ze
pomoc społeczna, czyli my wszyscy za Ciebie nie zapłacimy)
Nikt tu tą "darmową" słuzba zdrowia łaski nie robi, za to się płaci (i to
dużo)!!

A przy okazji, czy Tobie przymusowo zabieraja część zarobionych pieniedzy
na wspominanego hydraulika, zakup zywności dla głodnych dzieci (tu po
części tak, podatki na pomoc socjalną) czy korepetycje, skoro to
przywołujesz??;-)

p47

8. Data: 2007-02-28 12:51:25

Od: Radosław Rossa <r...@N...SPAM.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na wspominanego hydraulika, zakup zywności dla głodnych dzieci (tu po
> części tak, podatki na pomoc socjalną) czy korepetycje, skoro to

Jak to nie robi łaski? Lekarz rodzinny dostanie za Ciebie ca. 5-6 PLN/miesiąc
choćbyś przyszedł do niego z byle duperelem 10 razy w miesiącu, specjalista za
konsultację dostanie ca. 20-30 PLN, usunięcie zęba u dentysty jest wycenione na
ok. 15 PLN. A to, że płacimy więcej - kogo to obchodzi? Niestety od czasu do
czasu trzeba uratować jakiegoś schlanego menela, operować jakiegoś chorego na
raka dziadka, którty przez całe życie palił i od czasu do czasu usunąć komuś
jakiś wyrostek... Nie płacisz tylko za siebie, a Twoje popsute (z Twojej winy)
zęby to jeszcze nie największa na świecie tragedia.
Zawsze możesz pójść do ZUSu, złożyć druk (ZUS ZWUA) i wyrejestrować się z
ubezpieczenia zdrowotnego i leczyć się prywatnie za zaoszczędzone pieniądze.
RR

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 000718-0, 2007-02-27
Przetestowano na: 2007-02-28 13:51:36

9. Data: 2007-02-28 13:29:40

Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radosław Rossa" <r...@N...SPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Jak to nie robi łaski? Lekarz rodzinny dostanie za Ciebie ca. 5-6
PLN/miesiąc
> choćbyś przyszedł do niego z byle duperelem 10 razy w miesiącu,

Dla porzadku,- Tyle samo bedzie dostawał co miesiąc, nawet jesli 15 lat u
niego nie byłem

specjalista za
> konsultację dostanie ca. 20-30 PLN, usunięcie zęba u dentysty jest
wycenione na
> ok. 15 PLN.

A mimo to jest tłok przy rekrutascji an medycyne, a przy naborze na
specjalizację obserwowane sa zjawiska korupcyjne polegające na łapówkach co
najmniej kilkudziesieciotysiecznych,- widac tak sie biją o te 20zł...;-))

(...)

czy Ty wierzysz w to, co piszesz???;-)

p47

10. Data: 2007-02-28 14:20:50

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Koliber" <p...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> Stomatologicznego i Pięćdziesięci Koczujących w nim przez całą noc
> Żebraków. Są też inne problemy teraz nie będę o tym mówić.

z jakiejs przyczyny Ci na lawce sa tymi "zebrakami". jakby Ci tu
powiedziec...
kazdy jest kowalem swojego losu. oni wybrali byc "zebrakami".

iwon(K)a

odsłonił mi się (trochę) ząb z dziąsła
odsłonił mi się (trochę) ząb z dziąsła
wyprysk na ustach..co to?
Golenie a czerwone ślady na skórze
co, jezeli nie wykorzystam zwolnienia lekarskiego?