Re: Kościół Stomatologii a ludzie pod bramami

From: "p47" <p...@b...list.ru>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Kościół Stomatologii a ludzie pod bramami
Date: Wed, 28 Feb 2007 13:14:00 +0100

Użytkownik "TMK" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:es3q97$n80$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Twoim zdaniem lekarz powinien mieszkać pod mostem i leczyć za darmo.
> A widziałeś hydraulika, który w razie wypadku zreperuje Ci coś za darmo?
> Dlaczego rolnicy nie rozdają zywności ? przecież mamy tyle głodnych dzieci
> Polsce? Korepetycje też powinny byc za darmo.w końcu to przyszłość
narodu...

Zaraz, zaraz, jakie "za darmo"??!! co za brednie?!
Widac wierzysz, ze pieniadze biora sie z powietrza;-)

Policz sobie ile pieniedzy ZAROBIONYCH przez przecietnego pracownika
odprowadzanych jest przymusowo co miesiac jako składki ubezpieczenia
zdrowotnego!! A jeśli za Ciebie taka składka nie jest odprowadzana (tj,
jesłi Twój pracodawca robi przestępstwo i np. wypłaca Ci całośc zarobionych
pieniedzy zamiast wpłacic ich część na składki ubezpieczeniowe) to z
usług tej niby "darmowej" słuzby zdrowia nie skorzystasz (no, chyba, ze
pomoc społeczna, czyli my wszyscy za Ciebie nie zapłacimy)
Nikt tu tą "darmową" słuzba zdrowia łaski nie robi, za to się płaci (i to
dużo)!!

A przy okazji, czy Tobie przymusowo zabieraja część zarobionych pieniedzy
na wspominanego hydraulika, zakup zywności dla głodnych dzieci (tu po
części tak, podatki na pomoc socjalną) czy korepetycje, skoro to
przywołujesz??;-)

p47