Re: Kosiarka spalinowa do 1200m2 trawnika

Data: 2004-04-21 16:35:30
Temat: Re: Kosiarka spalinowa do 1200m2 trawnika
Od: "Wojtek Bialkowski" <w...@s...info.pl>

> Ja jestem zdecydowanie za rozdrabnianiem. Ale Twoj wybor moze zalezec od
tego,
> jak czesto bedziesz kosil. Jesli rzadko, to kosz, dlugie scinki nie
zostana wlasciwie
> rozdrobnione.

Wazne jaszcze jest jaka trawe masz. Jesli zalezy tobie na pieknym trawniku z
kostrzew to funkcja mielenia raczej tu jest zbyteczna gdyz pozostawiajac te
skoszone liscie powsanie warstwa filcu, ktora szczegolnie przy kostrzewach
jest i tak normalnie duza. Jesli masz trawnik gdzie przewazaja nasiona
raygrasu to smialo mozesz zostawiac ten zmielony material. To jakiej
kosiarki uzywac zalezy od tego jaki chcesz miec trawnik. Na piekny i zadbany
trawnik tylko kosiarki bebnowe a o takiej powierzchni jak twoja to w wersji
spalinowej. Osobiscie uzywam Mercedesa wsrod kosiarek czyli spalinowej i
elektrycznej obie bebnowe firmy ATCO.

Pozdrowki
Wojtek