Re: Kosiarka z rozdrabniaczem

Data: 2000-05-31 16:11:18
Temat: Re: Kosiarka z rozdrabniaczem
Od: t...@a...com (Jaroslaw Cichorski Jr.)

j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) wrote:

>Jaka powierzchnie masz do koszenia,i powiedz cos wiecej o napowietrzaczu.
>Acha 500zl drozszy model mial rozrusznik elektryczny(dla mnie bez znaczenia
>a le fajny bajer(przydatny dla osob starszych i Pan)To bylby juz mercedes.

Mam do koszenia ok 600 m2.
Szczegolow dzialania tego napowietrzacza nie znam, wiec nie chce sie
madrzyc. Widzialem natomiast reczny areator Gardeny i podejrzewam, ze
ten w kosiarce musial dzialac podobnie.
Rozdrabniacz wg slow sprzedawcy mieli trawe na drobniutkie kawalki i z
powrotem wstrzeliwuje ja w ziemie, co ma nawozic trawnik. Podobno
mozna tak robic, ale nie przy kazdym koszeniu i tylko, gdy scinamy
niewiele.
Akurat rozrusznik wydaje mi sie najmniej przydatnym bajerem, poniewaz
cieply silnik startuje zawsze od pierwszego kopa, a zimny trzeba
pociagnac moze ze dwa-trzy razy.
Ja kupilem w koncu kosiarke spalinowa Victusa z silnikiem
Briggs&Stratton, z napedem (swietna sprawa, kosiarka wyprowadza mnie
na spacer ;-)), o szerokosci ciecia 51 cm i dosc duzym koszem - 70L.
Dalem za nia 1130 zl.
Pozdrawiam

-----
Jaroslaw Cichorski Jr <c...@a...JUNK_MAIL_PROTECTION.com.pl>
UWAGA Adres email niewazny!
Prosze usunac JUNK MAIL PROTECTION zeby otrzymac prawidlowy adres.
WWW http://www.amart.com.pl