Re: Kosiarka z rozdrabniaczem

1. Data: 2000-05-25 12:00:22

Temat: Re: Kosiarka z rozdrabniaczem
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

husquarna ma te mozliwosc,tak czy owak trzeba drabic bo zostawia kupy
zmielonej trawy.
cena 1,4 do 1,8tys pln i wiecej.(choc moze koszenie dwa razy w
tygodniu,wyeliminowaloby "efekt kup"
Juras
2. Data: 2000-05-26 09:32:50

Temat: Odp: Kosiarka z rozdrabniaczem
Od: "ej" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> cena 1,4 do 1,8tys pln i wiecej.

Straaasznie droga. Ale to chyba spalinowa? Czy ma tańszy odpowiednik
elektryczny?

3. Data: 2000-05-26 09:40:48

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Spalinowa szer ciecia ok 40 cm.
3 rodz pracy,mieli ,z koszem,i bez(to zawsze mozna),wskaznik zapelnienia
kosza,centralne ustawianie wysokosci,naped na tylnie kolka(lepszy by byl na
przednie).
Za dodatkowe pare stow jest rozrusznik elektryczny.
acha i jest ladna.
Nie jest tania fakt,po czesci placi sie za firme.Na temat zywotnosci nie
moge nic powiedziec bo mam ja dopiero 2 sezon.Minusem jest nienajlatwiejsza
wymiana oleju(na szczescie robi sie to raz na rok).
Co do odpowiednika elektrycznego nie wiem
Pozdrawiam Juras

4. Data: 2000-05-26 17:19:12

Od: "JANUSZ R." <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych napisał:004001bfc6f5$e8377920$1...@o...org.pl...
>,centralne ustawianie wysokosci,naped na tylnie kolka(lepszy by byl na
> przednie).
Jeśli kosiarka z koszem to lepszy jest napęd tylny.
Kosz obciążony trawą obciąża tyln koła , gdy napęd jest przedni to koła
buksują i musisz kosiarkę pchać.

--
POZDROWIENIA - JANUSZ
j...@p...com

5. Data: 2000-05-26 22:12:13

Od: Sławomir Siudziński <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JANUSZ R." <j...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Jeśli kosiarka z koszem to lepszy jest napęd tylny.
> Kosz obciążony trawą obciąża tyln koła , gdy napęd jest przedni to

Tu się z kolegą nie zgodzę.Obciążenie na przednie koła daje silnik,który
jest dużo cięższy niż nawet pełny kosz wypchany trawą.
Posiadam dwie kosiarki spalinowe z napędem.Jedna ma napęd na przód,druga
na tył.Niestety w tej drugiej napęd już nie działa.:-( Powód?Kosiarka
kosząc trawę odrzuca ją do tyłu.Część trawy razem z brudem dostaje się
na mechanizm napędowy,który po pewnym czasie ulega korozji i
zatarciu(mimo w miarę systematycznego czyszczenia co jest bardzo
kłopotliwe-trzeba rozebrać pół kosiarki).Natomiast ta pierwsza(z napędem
na przód )działa bez zarzutu,ponieważ tam się nic nie dostaje.
s...@i...pl

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

6. Data: 2000-05-28 01:40:27

Od: "JANUSZ R." <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

.

> [...]
> kłopotliwe-trzeba rozebrać pół kosiarki).Natomiast ta pierwsza(z napędem
> na przód )działa bez zarzutu,ponieważ tam się nic nie dostaje.

Ja mam kosiarkę z przednim napędem przy częściowo napełnionym koszu muszę
unosić rączkę by dociążyć koła napędowe.
POZDROWIENIA - JANUSZ
j...@p...com

7. Data: 2000-05-29 06:05:15

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli kosiarka z koszem to lepszy jest napęd tylny.
> Kosz obciążony trawą obciąża tyln koła
I wtedy kosiarka ma tandencje do podnoszenia przodu
, gdy napęd jest przedni to koła
> buksują i musisz kosiarkę pchać.
Zalezy od bieznika.
Pozdrawiam Juras

8. Data: 2000-05-29 07:19:11

Temat: Re: Kosiarka -olej raz na rok
Od: "Piotr Kieraciński" <p...@p...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Kozlowski napisał(a) w wiadomości:
<004001bfc6f5$e8377920$1c0102c0@opi.org.pl>...
>Minusem jest nienajlatwiejsza
>wymiana oleju(na szczescie robi sie to raz na rok).

Pierwszy raz slysze o kosiarce, w ktorej olej wymienia sie raz na rok. Coz
to za cudowny silnik? Moze jakies profesjonalne cudo? W moich kosiarkach
(silnik Briggs & Stratton Quantum) wymienia sie olej co 20-30 godzin pracy.
pik

9. Data: 2000-05-29 08:00:10

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Czyli mniej wiecej tyle ile czasu kosisz w sezonie.
Ok 20 tygodni,odpada urlop + niektore weekendy i tak wychodzi z grubsza.Czyz
nie?
Juras
Kosiara jak napisalem husquarna.

10. Data: 2000-05-29 10:19:26

Temat: Re: Kosiarka -olej raz na rok - jak?
Od: Jacek Filipkiewicz <f...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Kieraciński" wrote:

> Pierwszy raz slysze o kosiarce, w ktorej olej wymienia sie raz na rok. Coz
> to za cudowny silnik? .............

Jak wymienic olej w kosiarce z silnikiem cztero-
suwowym. Do tej pory mialem koiarke stara dwu-
suwowa. Czytalem, ze silnika czterosuwowego nie
mozna zbytnio przechylac. Jak w zwiazku z tym
dostac sie do korka spustowego? Jak wyczyscic
od spodu blache, na ktorej odklada sie kupa
zmielonej trawy?
Czy do kosiarki z czterosuwem mam wybudowac
kanal? ;)

Pzdr

--
*********
Jacek Filipkiewicz - filip

mailto:f...@i...com.pl
*********

Re: niezwalczone przedziorki i zmarnowana roza pnaca
nornice
Kosiarka z rozdrabniaczem
Re: Rozne takie tam....
Re: niezwalczone przedziorki i zmarnowana roza pnaca