Re: Kosiarka z rozdrabniaczem

11. Data: 2000-05-29 10:54:15

Temat: Re: Kosiarka -olej raz na rok - jak?
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> Jak wymienic olej w kosiarce z silnikiem cztero-
> suwowym. Do tej pory mialem koiarke stara dwu-
> suwowa. Czytalem, ze silnika czterosuwowego nie
> mozna zbytnio przechylac. Jak w zwiazku z tym
> dostac sie do korka spustowego? Jak wyczyscic
> od spodu blache, na ktorej odklada sie kupa
> zmielonej trawy?
Reka?
> Czy do kosiarki z czterosuwem mam wybudowac
> kanal? ;)
Co innego odwrocic co innego przechylic troche.
Ja to robir na krawedzi wjazdu do garazu lub na plaskim troche
odchylajac.Wlasnie dla tego pisze ze niewygodnie.
Ew. pojedz na stacje bezynowa na kanal,jesli Ci sie chce.
Pozdrawiam Juras

12. Data: 2000-05-29 11:38:27

Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ew. pojedz na stacje bezynowa na kanal,jesli Ci sie chce.
szeroka ta kosiarka, co to kombajn? ;-)
pozdrowka
Jarek

13. Data: 2000-05-29 12:10:37

Od: "Piotr Kieraciński" <p...@p...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez uzywam Husquarne. Kosze od 3 do 6 godzin w tygodniu (zalezy od pory
roku i szybkosci wzrostu trawy), wiec ta wymiana oleju wychodzi znacznie
czesciej, kilka razy do roku.
A teraz druga sprawa: chodzi o czyszczenie i technike wymiany oleju. Mozna
przechylac kosiarke, jej to nie szkodzi, tyle, ze od razu po takim przechyle
(na bok lub do przodu) nie zechce jezdzic. Mozna natomiast smialo przechylac
kosiarke do tylu, tj. klasc ja na uchwycie (raczce, kierownicy) do
prowadzenia - tak sie czysci spod kosiarki po koszeniu. Natomiast zeby
wymienic olej, trzeba kosiarke postawic na podwyzszeniu. Ja to robie
stawiajac ja na kilku ceglach.
pik

14. Data: 2000-05-31 03:29:32

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Jacek Filipkiewicz" <f...@i...com.pl> napisal w wiadomosci
Czytalem, ze silnika czterosuwowego nie
> mozna zbytnio przechylac.

Nie należy przechylać w czasie koszenia.
Grozi to zatarciem silnika.
Chodzi tu o koszenie skarp. Do takich należy stosować kosiarki z silnikami
dwusuwowymi.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

15. Data: 2000-05-31 07:13:17

Od: t...@a...com (Jaroslaw Cichorski Jr.) szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> wrote:

>Nie należy przechylać w czasie koszenia.
>Grozi to zatarciem silnika.

Chyba pedzej zalaniem silnika ?

>Chodzi tu o koszenie skarp. Do takich należy stosować kosiarki z silnikami
>dwusuwowymi.

Albo czterosuwowym gornozworowym (np. Honda robi takie), wiekszosc
jest dolnozaworowa i silnik gasnie przy zbyt duzym przechyle.
Pozdrawiam

-----
Jaroslaw Cichorski Jr <c...@a...JUNK_MAIL_PROTECTION.com.pl>
UWAGA Adres email niewazny!
Prosze usunac JUNK MAIL PROTECTION zeby otrzymac prawidlowy adres.
WWW http://www.amart.com.pl

16. Data: 2000-05-31 07:13:21

Temat: Re: Kosiarka z rozdrabniaczem
Od: t...@a...com (Jaroslaw Cichorski Jr.) szukaj wiadomości tego autora

j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) wrote:

>Spalinowa szer ciecia ok 40 cm.
>3 rodz pracy,mieli ,z koszem,i bez(to zawsze mozna),wskaznik zapelnienia
>kosza,centralne ustawianie wysokosci,naped na tylnie kolka(lepszy by byl na
>przednie).

Ciekaw jestem ile za nia dales, bo ja rozgladajac sie niedawno za
kosiarka trafilem na Gardene z napedem, rozdrabniaczem,
napowietrzaczem i oczywiscie z funkcja koszenia ;-) za jedyne 2.5kzl.
Obudowa plastikowa.
A i ma jeszcze centralnie ustawiana wysokosc koszenia (no i tez ladnie
wyglada ;-) )
Moze nawet bym sie na to zdecydowal, ale ona ma tylko 40 cm
szerokosci ciecia. Stwierdzilem, ze jak mam za tyle kasy jeszcze sie
wiecej nabiegac, to chyba dziekuje.
Pozdrawiam

-----

17. Data: 2000-05-31 07:35:00

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> Ciekaw jestem ile za nia dales, bo ja rozgladajac sie niedawno za
> kosiarka trafilem na Gardene z napedem, rozdrabniaczem,
> napowietrzaczem i oczywiscie z funkcja koszenia ;-) za jedyne 2.5kzl.
Cena (zeszly rok)1,8 ,ale wytargowalem jeszcze olej na wymiane,i kilka zl .
> Obudowa plastikowa.
Moja tez
> A i ma jeszcze centralnie ustawiana wysokosc koszenia (no i tez ladnie
> wyglada ;-) )
> Moze nawet bym sie na to zdecydowal, ale ona ma tylko 40 cm
Dokladnie nie pamietam moze max 43,nie wiem.

> szerokosci ciecia. Stwierdzilem, ze jak mam za tyle kasy jeszcze sie
> wiecej nabiegac, to chyba dziekuje.
> Pozdrawiam
Jaka powierzchnie masz do koszenia,i powiedz cos wiecej o napowietrzaczu.
Acha 500zl drozszy model mial rozrusznik elektryczny(dla mnie bez znaczenia
a le fajny bajer(przydatny dla osob starszych i Pan)To bylby juz mercedes.
Juras

18. Data: 2000-05-31 07:59:20

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja niedawno zakupiłam kosiarkę spalinową, szer koszenia 50 cm, z koszem,
silnik czterosuwowy, moc 5 kM, tylny napęd, centralna regulacja wysokości
koszenia, cena 1 300 zł.

--
Pozdrawiam_
Edyta Szajnóg

19. Data: 2000-05-31 16:11:18

Od: t...@a...com (Jaroslaw Cichorski Jr.) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>a le fajny bajer(przydatny dla osob starszych i Pan)To bylby juz mercedes.

Mam do koszenia ok 600 m2.
Szczegolow dzialania tego napowietrzacza nie znam, wiec nie chce sie
madrzyc. Widzialem natomiast reczny areator Gardeny i podejrzewam, ze
ten w kosiarce musial dzialac podobnie.
Rozdrabniacz wg slow sprzedawcy mieli trawe na drobniutkie kawalki i z
powrotem wstrzeliwuje ja w ziemie, co ma nawozic trawnik. Podobno
mozna tak robic, ale nie przy kazdym koszeniu i tylko, gdy scinamy
niewiele.
Akurat rozrusznik wydaje mi sie najmniej przydatnym bajerem, poniewaz
cieply silnik startuje zawsze od pierwszego kopa, a zimny trzeba
pociagnac moze ze dwa-trzy razy.
Ja kupilem w koncu kosiarke spalinowa Victusa z silnikiem
Briggs&Stratton, z napedem (swietna sprawa, kosiarka wyprowadza mnie
na spacer ;-)), o szerokosci ciecia 51 cm i dosc duzym koszem - 70L.
Dalem za nia 1130 zl.
Pozdrawiam

-----

20. Data: 2000-06-01 04:24:50

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jaroslaw Cichorski Jr."
<this_address_is_invalid_see_signature@adresniewazny
.com> napisał w
wiadomości news:3934ba32.987585@news.tpsa.pl...

> Chyba pedzej zalaniem silnika ?

Z tym sie nie spotkałem. Natomiast przed zatarciem przestrzegano mnie kiedyś
jakąś instrukcją obsługi.
Wierzę temu biorąc pod uwagę sposób oliwienia silników o jakich mówimy.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

Re: niezwalczone przedziorki i zmarnowana roza pnaca
nornice
Kosiarka z rozdrabniaczem
Re: Rozne takie tam....
Re: niezwalczone przedziorki i zmarnowana roza pnaca