Re: Kosiarki spalinowe - Jaką kupić?

Data: 2004-03-29 16:42:49
Temat: Re: Kosiarki spalinowe - Jaką kupić?
Od: "Zbychu" <z...@p...wp.beztego.pl.invalid>

Grzegorz Kasperek napisał(a):
> oraz

> koniecznie z napędem i centralną regulacją wysokości koszenia,
> w Makro kupiłem taką za ok 1200 zł, 5KM,

Witam
Jestem tu już któryś raz, ale to mój przerwszy post. Witam wszystkich

Czy szanowni grupowicze mogli by polecić jakieś konkretne modele czy firmy.
Potrzebuję kosiarkę spalinową z koszem na kółkach łożyskowanych. Napęd
zbędny bo ogródek nieduży. Poza tym pożyczełem i wiem że nie potrzebuję z
napędem.

Zbychu
------
zbimar(na)wp.pl