Kosmetyki dla kobiet w ciąży??

1. Data: 2004-01-16 18:45:04

Temat: Kosmetyki dla kobiet w ciąży??
Od: "Baja" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!
Czy możecie polecić dla kobiety w ciąży jakieś kosmetyki (krem, mleczko do
demakijażu, itp.), które nie uczulają?
Moja siostra jest w XIV tygodniu ciąży i dostała strasznego uczulenia od
kosmetyków, których używa (mimo , iż do tej pory było wszystko w porządku).

Dzięki bardzo, za wszelakie rady.
Pozdrawiam serdecznie
--
baja

2. Data: 2004-01-16 21:34:13

Temat: Re: Kosmetyki dla kobiet w ciąży??
Od: "Pawliszyn Jacek" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Baja" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Moja siostra jest w XIV tygodniu ciąży i dostała strasznego uczulenia od
> kosmetyków, których używa (mimo , iż do tej pory było wszystko w

pl.rec.uroda

3. Data: 2004-01-16 21:59:15

Temat: Odp: Kosmetyki dla kobiet w ciąży??
Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <s...@n...rowery.org> szukaj wiadomości tego autora

> Czy możecie polecić dla kobiety w ciąży jakieś kosmetyki (krem, mleczko do
> demakijażu, itp

Podobno najlepiej nic nie używać, wsiąka się chemia w skórę i z krwią do
dzieciaczka idzie. A dzieciaczek nie "lubi" chemii

Seco

Popularnosc lekow przeciwdepr. w Polsce
morfologia-wyniki
Astygmatyzm / okulary /bole twarzy