Kotlety mielone - PILNE

1. Data: 2003-07-15 21:41:42

Temat: Kotlety mielone - PILNE
Od: "mysiak" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
proszę o przepis na "pyszne" kotlety mielone.
Mnie niestety się nie udają.
Pozdrawiam.
Z góry dziekuję.

MYSIAK

1. Data: 2003-07-15 21:53:05

Temat: Re: Kotlety mielone - PILNE
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> proszę o przepis na "pyszne" kotlety mielone.
> Mnie niestety się nie udają.
> Pozdrawiam.
> Z góry dziekuję.
>
> MYSIAK

Witam!Mogę podać Ci przepis na moje kotlety. pół na pół mięsa wieprzowego i
wołowego, 1 żółtko lub 2 w zależności od ilości mięsa, trochę ugotowanego ryżu,
smażoną cebulka, posiekana kapusta pekińska/ mała/, na końcu piana z białek,
obtaczam w bułce tartej/robię ją sama z suchych bułek bo w tej ze sklepu jest
zmielony chleb/, smażę na wolnym ogniu. Smacznego! Ps. oczywiście sól i pieprz.

1. Data: 2003-07-15 23:58:12

Od: "Andrzej" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest
> zmielony chleb/, smażę na wolnym ogniu. Smacznego! Ps. oczywiście sól i

Ja robię podobnie - tyle tylko że mięso wieprzowina-wołowina-kurczak, jajko
, podsmażona cebulka, bułka namoczona w mleku, czosnek ( ok 4 ząbków na 1/2
kg mięsa), z przypraw majeranek , maggi , vegeta , sos sojowy , pieprz ,
papryka słodka. Po wymieszaniu obtoczone w bułce tartej i smażone na dość
mocnym ogniu.
Smacznego - Andrzej

1. Data: 2003-07-16 11:14:03

Od: "Danka" <d...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest
> zmielony chleb/, smażę na wolnym ogniu. Smacznego! Ps. oczywiście sól i

Już kilka razy spotkałam się, że do mielonego dodaje się smażoną cebulkę (ja
dodaję surową). Tak się zastanawiam czy wtedy mielone nie jest za tłuste??
I tak jest tłuste bo smaży się na tłuszczu no i mięso tłustawe, smażona
cebulka + jeszcze odrobina tłuszczu wydaje mi się już całkiem tłuste.
Chyba, że te kalorie warte są tego smaku? :)

Danka
===========
www.Polano.pl --- Twój serwis aukcyjny. Zapraszam do odwiedzin.
===========

1. Data: 2003-07-16 11:18:57

Od: p...@h...com szukaj wiadomości tego autora

Do mielonego miesa mozna dodac:
na 500 g miesa:
250 g platkow owsianych
1 1/2 lyzki maki kartoflanej
Platki i make wymieszc , dodac ca 2 dl wody- zostawic az specznieja/ ca 10
min/.
Dodac do miesa.
Dodatki smakowe:zblanszowana cebula + oregano albo tymianek , albo natka
pietruszki albotoche czosnku

1. Data: 2003-07-16 11:34:02

Od: p...@h...com szukaj wiadomości tego autora

Cebule smaze bez tluszczu tak tyle zeby woda z niej odparowala.
podr/Patty

1. Data: 2003-07-16 20:17:15

Od: "mysiak" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za podpowiedzi.
Mielone wyszły palce lizać.
Mysiak
Użytkownik "mysiak" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> proszę o przepis na "pyszne" kotlety mielone.
> Mnie niestety się nie udają.
> Pozdrawiam.
> Z góry dziekuję.
>
> MYSIAK