Re: Koty - problem!

Date: Tue, 31 May 2005 10:02:08 +0200
From: Krystyna Chiger <k...@p...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Koty - problem!

Teresa wrote:

> Bardzo lubię koty,ale gdybyś miał takie zniszczenia ,inaczej byś mówił ,
> zwłaszcza kiedy zniszczą Tobie dość drogie rośliny ,
> nie tylko w kwesti pieniężnej
> (-:

Koty zniszczyły mi tylko kiwi. I tak sobie myślę, że jakbym się
zastanowiła, to mogłam im to uniemożliwić - on go nie jadły, tylko
się ocierały. Wystarczyło otoczyć ciasno patyczkami.

> Skimiami cieszę się chyba ostatni rok.
> Teraz upodobały sobie Rhododendron "Lachsgold".
> W oczku ryby z uszkodzonymi grzbietami..

Oczka nie mam, tu może być problem - ale znam domy z kotami i akwariami,
jakoś umieli zabezpieczyć ryby.

> Pozwalane gniazda ptaków z małymi.
> Nie złości cię to ?
> Gdyby polowały bo głodne ,ale dla zabawy.

Polowanie leży w kociej naturze. Nie mniej, kotów przychodzi do mnie
mnóstwo, właśnie dwie panie kot urodziły kociaki w komórce za kuchnią,
zeszłoroczna młodzież też przychodzi i dwa wielkie kocury na dodatek.
Gniazd żadnych nie znajduję, a plagę wróbli dopiero sroka jakoś
"wyregulowała". Słowik wieczorami śpiewa i koty mu nie przeszkadzają.

> Ile można robić zasiek i osłon ,
> jeden kot nie narobi takich szkód ale jeżeli osiedle, a tam co domek kotek,
> albo więcej(-:

Może u mnie nie szkodzą, bo wiedzą że je lubię? Widok pięciu - sześciu
kotów wygrzewajacych się na wrzosowisku jest wspaniały :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem