Re: [Kraków] duże staniki

From: Barbara Anna <b...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: [Kraków] duże staniki
Date: Fri, 20 Feb 2004 00:20:00 +0100

Agalay:

> Obawiam się, że to nie są duże staniki ;) znam kogoś kto poszukuje 80E i ma
> problem...

Ja wlasnie dokonalam dzis epokowego odkrycia, mierzac stanik w rozmiarze
75E. Do tej pory nosilam zwykle, typowe 80C, wprawdzie miseczki bywaly
malawe, a po plecach jezdzil, ale myslalam, ze chyba tak ma byc. Otoz - nie musi,
75E okazal sie, psia mac, _idealny_. A oczywiscie z dostepnoscia takich
"dziwacznych" rozmiarow wiadomo jak jest :/

A wracajac do tematu: nie znam Krakowa, ale pamietam z czasow sprzed
+15 kg, ze ladna bielizna w takich rozmiarach bywala w KappAhl (jest
chyba w Krakowie?), Cubus (85D mieli na pewno, bo taki wlasnie nosilam)
i na bieliznianym stoisku w Geant. Ta w Geant o dziwo, mimo uprzedzen
do ciuchow z supermarketow, calkiem ladna i niezlej jakosci.

Poza tym na pewno Triumph i sklepy wysylkowe, o czym bylo w archiwum
sporo. Pamietam tylko, ze Avocado mialo niezle opinie, ale teraz, w obliczu
nowo odkrytej potrzeby 75E, bede chyba musiala gugla dokladniej popytac ;)

Pozdrawiam :)

BA