[Kraków] duże staniki

1. Data: 2004-02-19 16:38:09

Temat: [Kraków] duże staniki
Od: "magda gaik" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupę

Gdzie w Krakowie można kupić stanik w rozmiarze 85D, 90C. Mam na myśli coś
ładnego, delikatnego i estetycznego. Wszędzie gdzie pytam pokazują mi coś,
co wygląda jak połączone namioty :(

pozdrawiam
Magda

1. Data: 2004-02-19 22:38:34

Temat: Re: [Kraków] duże staniki
Od: "Agalay" <a...@U...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda gaik" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ładnego, delikatnego i estetycznego. Wszędzie gdzie pytam pokazują mi coś,

Obawiam się, że to nie są duże staniki ;) znam kogoś kto poszukuje 80E i ma
problem...
Sprawdź na strone triumpha, wpisz w wyszukiwanie Twój rozmiar i zobacz sobie
na jakie modele masz szanse a potem w wielu sklepach trimpha albo w
elefancie, albo na dlugiej mozesz poprosic i sciagniecie go z hurtowni i
przymierzenie, czesto tez maja na sklepie. A ze sklepów, w jakich był niezły
wybór biustonoszy to polecam:
- galerie centrum
- sklep na długiej tiumph, idąc od nowego kleparza drugą stroną długiej nie
powinnaś przegapić
- sklep na rynku koło empiku- ja go baaardzo lubie:)
- krakchemia czyt. alma ale nie wiem jak stoją z rozmiarami dokładnie, bo
się często zmieniają
- w m1 adler
- sklep na św. marka albo tomasza, nie wiem dokładnie bo mi te ulice się
strasznie mylą, wiem, że jest on tuż za cukiernią, ale bliżej plant
Niestety, z biustonoszami to jest tak, że się trzeba strasznie nachodzić
zanim się coś trafi :(
Powodzenia, jak trafisz na jakiś dobry sklep to daj znać:)

1. Data: 2004-02-19 23:20:00

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agalay:

> Obawiam się, że to nie są duże staniki ;) znam kogoś kto poszukuje 80E i ma
> problem...

Ja wlasnie dokonalam dzis epokowego odkrycia, mierzac stanik w rozmiarze
75E. Do tej pory nosilam zwykle, typowe 80C, wprawdzie miseczki bywaly
malawe, a po plecach jezdzil, ale myslalam, ze chyba tak ma byc. Otoz - nie musi,
75E okazal sie, psia mac, _idealny_. A oczywiscie z dostepnoscia takich
"dziwacznych" rozmiarow wiadomo jak jest :/

A wracajac do tematu: nie znam Krakowa, ale pamietam z czasow sprzed
+15 kg, ze ladna bielizna w takich rozmiarach bywala w KappAhl (jest
chyba w Krakowie?), Cubus (85D mieli na pewno, bo taki wlasnie nosilam)
i na bieliznianym stoisku w Geant. Ta w Geant o dziwo, mimo uprzedzen
do ciuchow z supermarketow, calkiem ladna i niezlej jakosci.

Poza tym na pewno Triumph i sklepy wysylkowe, o czym bylo w archiwum
sporo. Pamietam tylko, ze Avocado mialo niezle opinie, ale teraz, w obliczu
nowo odkrytej potrzeby 75E, bede chyba musiala gugla dokladniej popytac ;)

Pozdrawiam :)

BA

1. Data: 2004-02-20 06:17:47

Od: "iwona." <m...@p...onet.plSPAMIATKO> szukaj wiadomości tego autora

> A wracajac do tematu: nie znam Krakowa, ale pamietam z czasow sprzed
> +15 kg, ze ladna bielizna w takich rozmiarach bywala w KappAhl (jest
> chyba w Krakowie?)

niestety nie ma KappAhla, za bielizna ich nie przepadam, bo szybko sie
porwaly nitki, ale szkoda ze sklepu w Krakowie nie ma, najblizszy chyba w
wawie i wrocku
ja na duzy biust polecam bielizne samanty (do miseczki bodajze E), samante
mozna znalezc w sklepie przy ul Rusznikarskiej, nie pamietam jaki dokladnie
adres, wiec podam numer do sklepu, Pani sprzedaje taniej samante niz gdzie
indziej w Krakowie tel 6326005
mniejszy wybor Samanty jest w takim duzym sklepie z bielizna przy
Florianskiej , po lewej stronie idac od rynku
ale i tak najlepsze jest avocado - jedyny sklep w ktorym nie ryzykuje cos
kupujac, wszystko jak dla mnie dotad kupione jest idealne :)

pozdrawiam
iwona.

1. Data: 2004-02-20 13:06:49

Od: "Agnese" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdecydowanie Samanta - wybór na prawdę duży... Co do miejsca to polecam
sklep na Sławkowskiej (bodajże BODY LINE). Nawet jeśli od razu nie będą
mieli na stanie, to nie ma problemu by zamówić odpowiedni rozmiar :)

Pozdrawiam
Agnese

1. Data: 2004-02-20 16:05:46

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

:
: A wracajac do tematu: nie znam Krakowa, ale pamietam z czasow sprzed
: +15 kg, ze ladna bielizna w takich rozmiarach bywala w KappAhl (jest
: chyba w Krakowie?), Cubus (85D mieli na pewno, bo taki wlasnie nosilam)

85D to owszem, zdarza sie. natomiast mialam okazje sprawdzic w Kappalu, ze
takiego 80E to w ogole nie produkuja (nie ma w tabelce - jak chcesz E, to
tylko 90).

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2004-02-21 06:47:54

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> myśli coś ładnego, delikatnego i estetycznego. Wszędzie gdzie pytam
> pokazują mi coś, co wygląda jak połączone namioty :(

Wczoraj kupiłam bardzo ładne 80E w sklepie na długiej (na przeciwko
przystanku tramwajowego w stronę rynku, w połowie długiej) biustonosz
firmy Malinez. Bardzo wygodny i estetyczny, porządnie wykonany. Mają tam
w ogóle duży wybór rozmiarów i modeli bo podczas mojego mierzenia 3
osoby pytały o rozmiary C i powyżej i każda sobie coś wybrała.

--

DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02
(Nie odbieram wiadomości z załacznikami)

1. Data: 2004-02-21 17:27:24

Od: "JoAsienka" <wloja@poczta..onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia użytkownik o nazwie "iwona." ślicznie napisał :

> ale i tak najlepsze jest avocado - jedyny sklep w ktorym nie ryzykuje
> cos kupujac, wszystko jak dla mnie dotad kupione jest idealne :)

Serio ?
Ja jestem byla uzytkowniczka 4 roznych stanikow z avocado i zdecydowanie
wole Triumfa - bo w tych z avocado biust mam w okolicach pasa, a wole go
miec tam, gdzie wyrasta...
--
JoAsienka z 75 G/H
gg 1489928

1. Data: 2004-02-22 07:55:01

Od: "iwona." <m...@p...onet.plSPAMIATKO> szukaj wiadomości tego autora

> Ja jestem byla uzytkowniczka 4 roznych stanikow z avocado i zdecydowanie
> wole Triumfa - bo w tych z avocado biust mam w okolicach pasa, a wole go
> miec tam, gdzie wyrasta...

moze kupilas biustonosze z za duzym rozmiarem pod biustem
avocado trzymaja moj biust na swoim miejscu. Z triumpha nie moge dostac na
siebie rozmiaru 80 E-F, a jesli cos juz pasowalo rozmiarowo, to splaszczalo,
formowalo biust w stozki badz generalnie znieksztalcalo. Chce by zaokraglal
sie z przodu i mial odpowiedni ksztalt . A to robi jak dla mnie najlepiej
avocado.

pozdrawiam
iwona.

1. Data: 2004-02-22 09:36:37

Od: "JoAsienka" <wloja@poczta..onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> znieksztalcalo. Chce by zaokraglal sie z przodu i mial odpowiedni
> ksztalt . A to robi jak dla mnie najlepiej avocado.

uwierz mi, kupuje zawsze dobry - 75 pod biustem. ale ze jestem nizutka
(158 cm) to ramiaczka zawsze byly za dlugie i ten ciezki biust opadal po
prostu - i w dodatku biust mam raczej pod pachami, to chce, zeby sciagal
ladnie - a probowalas Compliment R z Triumfa ? Polecam przymierzyc,
rozmiar robiony do 80 F chyba, ja bylam bardzo zadowolona...

--
JoAsienka
gg 1489928

Re: Rozdwajające się paznokcie