Re: Krawężniki

Data: 2005-04-27 22:07:17
Temat: Re: Krawężniki
Od: Guru <n...@n...home.pl>

On Tue, 26 Apr 2005 23:25:38 +0200, "Istotka" <a...@p...onet.pl>
wrote:

>Dwa lata temu zaczęłam gospodarować na zapuszczonej do granic możliwości
>działce. Obecnie zaczyna nabierać jakiegoś wyglądu. Mam jednak problem - nie
>mogę sobie dać rady z wdzierającym się na wyplewione grządki "trawnikiem" (w
>cudzysłowiu, bo ten trawnik to bardziej eeee... koniczynownik?). W zasadzie
>podoba mi się koniczyna do spółki z trawką czy czymśtam, ale niekoniecznie w
>miejscach, które wyszarpałam pod inne roślinki.
>Przejrzałam oferty sklepów - "profesjonalny" betonowy przerasta moje
>możliwości finansowe i musiałabym go ciąć lub łupać, bo nie mam grządek w
> [...]

ver.1
Pojedź do najbliższego tartaku, kup bale o średnicy 10 cm, mogą być
nawet nieokorowane, potnij ślubnym na kawałki o długości 30 cm i wkop
jeden przy drugim wyztawiając 10 cm nad ziemię.

ver.2
Zbierasz puste butelki plastikowe tzw PET-y, jak jusz masz ich
miliony, to:
- odcinasz wszystkim denko i szyjkę, aby uzyskać rurkę o długości ok
25cm
- wycinasz wokół grządki rowek o głębokości 15cm
- układasz rzeczone rurki jedną koło drugiej na pionowo
- zalewasz betonem umieszanym ślubnym we wiadrze
- zasypujesz ziemią pozostałości rowka i ubijasz ziemię
- po kilku godzinasz wyciagasz ostrożnie rurki do góry
Otzrymujesz ogrodzenie z betonowych słupków wystających nad ziemię
około 10 cm.

ver.3
opony :-)

Guru