Kredyt hipoteczny - umowa

1. Data: 2005-02-22 09:15:02

Temat: Kredyt hipoteczny - umowa
Od: "Sad" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!
Nie wiem czy wybralem dobra grupe ale
pewnie wielu z Was przez to przechodzilo
i mogloby podzielic sie wlasnymi doswiadczeniami.
Mam do podpisania umowe o kredyt hipoteczny:
http://213.76.252.206/umowa.html
Bylbym wdzieczny gdyby znalazl ktos czas
i rzucil okiem czy cos w niej jest nie tak
czym moge sie martwic

pozdrawiam
MS

2. Data: 2005-02-22 11:09:52

Temat: Re: Kredyt hipoteczny - umowa
Od: crisp <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sad napisał(a):
> [...]
> http://213.76.252.206/umowa.html
> Bylbym wdzieczny gdyby znalazl ktos czas
> i rzucil okiem czy cos w niej jest nie tak

1. Nie mozna spalcic wczesniej kredytu.
2. Czy przymusowe ubezpieczenie w TU Europa jest przynajmniej
konkurencyjne z oferta innych firm ubezpieczeniowych? Nie mozna wybrac
innej firmy?

--
pozdr.
crisp

3. Data: 2005-02-22 19:16:21

Od: "MAciek" <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

1. Marżę i prowizję możesz negocjować - moim zdaniem są zdecydowanie za
wysokie ( przy tej kwocie i czasie 1% marży to prawie 20 000 zł)

2. Ubezpieczenie w TU EUROPA - piwinieneś mieć możliwość wyboru

Reszta raczej standardowa
Maciek

4. Data: 2005-02-23 07:55:15

Od: "keimak" <k...@U...fm> szukaj wiadomości tego autora

Powinieneś też wiedzieć (może wiesz) że że przy każdej wypłacie transzy bank
Cię może skasować za inspekcję budowlaną (w PKO to jest 50zł za inspekcję).
Razem da prawie 500zł dodatkowo.

pzdr,
Keimak

expres ciśnieniowy - kawa