Teleskop do fotela

1. Data: 2005-02-22 07:47:44

Temat: Teleskop do fotela
Od: "Zizi" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam grupę.
Obrotowy fotel (podnoszony) ma w dolnej częsci "teleskop", który jest
łożyskowany za pomocą plastikowej tulejki.Czy można, i gdzie kupić takie
tulejki, albo ostatecznie cały teleskop.

2. Data: 2005-02-22 09:23:45

Temat: Re: Teleskop do fotela
Od: "Rycho" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zizi" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tulejki, albo ostatecznie cały teleskop.
>
> Pytaj w sklepach sprzedających takie fotele, miałem podobny problem z
"teleskopem" wymienili go w sklepie oczywiście za opłatą :) Pozdrawiam

Termet Electronic
Zlewozmywak do kotlowni,piwnicy, garazu
Panasonic/Technics SC EH 790 - czy warto?
Suszarka wydziela parę na zewnatrz-pomocy!
kanapa narozna - wymiary