kuchnia gaz.elek. do 1000 - 1100 zł

1. Data: 2005-02-22 07:52:05

Temat: kuchnia gaz.elek. do 1000 - 1100 zł
Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje kuchenki bez bajerów, lepiej bez zegarka i innych dodatków,
mam małego synka, który lubi przyciski, no chyba, że jest opcja blokady
jak w TV, ale kuchenki na pilota to jeszcze nie widziałem ;-) fajnie by
było, jakby był termoobieg i zapalarka, kuchenka biała, palniki gazowe
na propan-butan, piekarnik elektryczny i klasa A.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
STOP PATENTOM http://patenty.komada.org/index.php

2. Data: 2005-02-24 11:01:53

Temat: Odp: kuchnia gaz.elek. do 1000 - 1100 zł
Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> było, jakby był termoobieg i zapalarka, kuchenka biała, palniki gazowe
> na propan-butan, piekarnik elektryczny i klasa A.

Na tej grupie sprzet ten jest dosc niepopularny ale ja polecam mastercooka.
Korzystalem mieszkajac jeszcze u rodzicow z takiej z pelnym wypasem (zegary,
zabezpieczenia, itd, itp). Kiedy kupilem sobie mieszkanko to jedno czego
bylem pewien to to ze kupie mastercooka. Dokladnego symbolu Ci nie podam ale
moja ma wlasnie wszystko to o czym piszesz (termoobieg, grill, zapalarki w
pokretlach). Dziala co prawda na gaz ziemny ale to nie problem. W kazdym
sklepie wymiena Ci dysze. Przy malym dziecku polecam jeszcze dorzucic do
wyposarzenia zabezpieczenie przeciwyplywowe gazu. Ja osobiscie nie lubie
tego (rodzice to mieli w swojej) patentu, bo trzeba trzymac przez chwile
kurek az sie nagrzeje cos tam:). Aha i niestety nie pamietam klasy, ale to
mozesz sprawdzic sobie na stronie producenta.
http://www.mastercook.pl/home.php
Ja za swoja zaplacilem w lipcu 2004 1000pln.
--
Tomek
t...@w...pl

3. Data: 2005-02-24 12:36:51

Temat: Re: kuchnia gaz.elek. do 1000 - 1100 zł
Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> mozesz sprawdzic sobie na stronie producenta.
> http://www.mastercook.pl/home.php
> Ja za swoja zaplacilem w lipcu 2004 1000pln.

No to zorientowałem się, i kupie prawie napewno model Mastercook 3468.
Zabezpieczenie przeciwwypływowe nie jest potrzebne, bo gałki go nie
interesują, tylko przyciski, zwłaszcza, jak coś się zapala i gaśnie,
poza tym dziecko nie zostaje samo w domu. U mnie w elblągu, napewno
kupię ją za 950 albo i mniej - mój ojciec bardzo dobrze i mocno się
targuje.

4. Data: 2005-02-24 20:56:51

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobre kuchenki mają opcję blokady przed dziećmi, ale to nie ta klasa cenowa...
JaC

5. Data: 2005-02-28 08:36:11

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> Dobre kuchenki mają opcję blokady przed dziećmi, ale to nie ta klasa
> cenowa...
> JaC

No to kupiłem, Mastercook MGE3468 biała. Chcieli 1000, ale utargowałem
100 zł. Dokupując jeszcze wszystkie akcesoria do gazu propan-butan
wyniosło mnie to 940 zł.

6. Data: 2005-02-28 08:40:16

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> Dobre kuchenki mają opcję blokady przed dziećmi, ale to nie ta klasa
> cenowa...
> JaC

No to kupiłem Mastercook KGE3468. Cena był 1000 zł, ale stargowałem się
do 900 zł.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
STOP PATENTOM http://patenty.komada.org/index.php

Teleskop do fotela
Termet Electronic
Zlewozmywak do kotlowni,piwnicy, garazu
Panasonic/Technics SC EH 790 - czy warto?
Suszarka wydziela parę na zewnatrz-pomocy!