Krem do tarty

51. Data: 2015-07-14 21:30:23

Temat: Re: Krem do tarty
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-07-14 20:07, obywatel bbjk uprzejmie donosi:

> Albo idźmy w mazurek z truskawkami, więc kajmak śmietankowy, taki trochę
> ciągnący się. Jednak pomysł Bożenki chyba najlepszy, ciekawe, co Ewa na to.

Kajmak jest jednak słodki, a nie wszystkie owocki umiosą tę sąsiedzką
słodycz ze sobą.

przeżarta nie na żarty

52. Data: 2015-07-14 21:32:44

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-14 o 21:23, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-07-14 21:07, obywatel bbjk uprzejmie donosi:

> Po prostu niektórzy mężczyźni nadają się do kuchni.Tylko. Marchewkę
> skrobać.

Prędzej - buraki.

Ewa

53. Data: 2015-07-14 21:35:51

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-14 o 21:30, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-07-14 20:07, obywatel bbjk uprzejmie donosi:

> Kajmak jest jednak słodki, a nie wszystkie owocki umiosą tę sąsiedzką
> słodycz ze sobą.

Dlatego mazurek.
I jeśli kajmak, to wiśnie, czy pomarańcze bardziej.
Zaraz tutaj Ewie zmodyfikujemy do imentu i okaże się, że nie tarta z
truskawkami, a racuchy z rabarbarem.
--
B.

54. Data: 2015-07-14 21:36:53

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-14 o 21:35, bbjk pisze:

> Dlatego mazurek.
> I jeśli kajmak, to wiśnie,

...z nalewki zresztą.
--
B.

55. Data: 2015-07-14 21:42:33

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .07.2015 o 21:20 Qrczak <q...@q...pl> pisze:

(...)

> Wolę pieprz.e.nie.
> Ale bardziej test.o.ster.onowe.

Typowe objawy klimakterium. Jedna jeszcze pamięta pieprz.e.nie przy użyciu
resztek testosteronu, dla drugiej to już "pierniczenie" mechaniczne bez
hormonów, "z pamięci" (bywa, jeśli myśli się o innej).

Mam nadzieję, że inni bywalcy kuchni nie są tak prymitywni i znają słowo
MIŁOSŚĆ i adekwatne dla tego słowa odczucia?

Naprawdę - znajomość kulinariów jest potrzebna dla "ciotek" i
"teściowych". Kobieta uważająca, że powinna znać się na kuchni "lepiej",
jest zwyczajnie wbrew modzie!

--
Trefniś

56. Data: 2015-07-14 21:51:20

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-14 o 21:35, bbjk pisze:

> Zaraz tutaj Ewie zmodyfikujemy do imentu i okaże się, że nie tarta z
> truskawkami, a racuchy z rabarbarem.

Nie dam się tak łatwo przerobić, mam za dużo testosteronu. ;)

Ewa

57. Data: 2015-07-14 21:57:52

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .07.2015 o 21:25 Qrczak <q...@q...pl> pisze:

> Dnia 2015-07-14 20:21, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

> Poszło, widzę, w czułe miejsce.
> Współczuć, że boli?

Nie nie...
Współczuć pomysłu, żeby owoce maziać w mazi...

Wspólnota (...) nie wymaga aż takich poświęceń.
Zwłaszcza, że w jej imię nie masz co liczyć na lojalność w "godzinie W".

Zresztą obie macie szansę równe "teściowym" - to cecha umysłu!
Ale to wynieście się stąd - tu _tylko_ kulinaria (chyba?).

--
Trefniś

58. Data: 2015-07-14 21:58:51

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-07-14 21:42, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:
> [...]
>
> Naprawdę - znajomość kulinariów jest potrzebna dla "ciotek" i
> "teściowych". Kobieta uważająca, że powinna znać się na kuchni "lepiej",

To idź już te kartofelki odcedzać.

Z wyrazami mił.ości
Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

59. Data: 2015-07-14 22:01:57

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-07-14 21:35, obywatel bbjk uprzejmie donosi:

> Dlatego mazurek.
> I jeśli kajmak, to wiśnie, czy pomarańcze bardziej.
> Zaraz tutaj Ewie zmodyfikujemy do imentu i okaże się, że nie tarta z
> truskawkami, a racuchy z rabarbarem.

A ja nie dalej jak wczoraj przypomniałam sobie, jak ekscytujący być może
kwaśny rzewień z waniliowa lodą pod ciepłą a kruchą kołderką.

60. Data: 2015-07-14 22:02:26

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie dam się tak łatwo przerobić, mam za dużo testosteronu. ;)

Pauza, jak nic pauza!

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

jajko ugotowane na twardo
Twarożek
Sok - cytrusy całe czy obrane?
Wyciskarka