Wyciskarka

1. Data: 2015-07-05 17:46:43

Temat: Wyciskarka
Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

Rozglądam się po internetach i czytam testy wyciskarek do soków, może
macie jakieś swoje typy?
http://www.olgasmile.com/przepisy-tagi/test-wyciskar
ek
--
B.

2. Data: 2015-07-05 18:06:00

Temat: Re: Wyciskarka
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-05 o 17:46, bbjk pisze:
> Rozglądam się po internetach i czytam testy wyciskarek do soków, może
> macie jakieś swoje typy?
> http://www.olgasmile.com/przepisy-tagi/test-wyciskar
ek

Nie mam. Ale mam kilka znajomych, które wychwalają pod niebiosa te
wolnoobrotowe wyciskarki. Mają różne typy z tego, co pamiętam, ale
poleciły mi tę stronę: http://terapiasokami.pl/
Mnie aż tak nie zależało, żeby zgłębiać temat.

Ewa

3. Data: 2015-07-05 19:43:01

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-05 o 18:06, FEniks pisze:

> [...]
> poleciły mi tę stronę: http://terapiasokami.pl/
> Mnie aż tak nie zależało, żeby zgłębiać temat.

Dzięki, moi znajomi też mają różne, a każda sroczka, wiadomo. Chcę
skuteczną, pionową, chętniej stalową, niż plastikową. Owoce jem solo,
ale z buraków, selerów, czy liści różnych chętnie powyciskałabym, co się
da. Piłam wiosną u kogoś sok z pokrzywy z pomarańczą i odrobiną liści
szpinaku, pyszny był.
--
B.

4. Data: 2015-07-05 19:54:18

Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-05 19:43, bbjk pisze:

> [...]
> ale z buraków, selerów, czy liści różnych chętnie powyciskałabym, co się
> da. Piłam wiosną u kogoś sok z pokrzywy z pomarańczą i odrobiną liści

To chyba soczek na przeczyszczenie był?

--
animka

5. Data: 2015-07-05 20:15:48

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-05 o 19:54, animka pisze:

> To chyba soczek na przeczyszczenie był?

Nie wiem, skąd masz tak ukierunkowane skojarzenia. Nie, to był normalny
wiosenny sok. Smaczny.
--
B.

6. Data: 2015-07-05 21:59:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 05 Jul 2015 19:54:18 +0200, animka napisał(a):

> To chyba soczek na przeczyszczenie był?

Ludzie się tak jarają tymi wyciskarkami - a nawet nacudowniejsza wyciskarka
jest psu na budę, skoro wyciskają w niej kupne warzywa z truciznami.

--
XL
http://www.taniaksiazka.pl/pulapka-gender-karly-kont

7. Data: 2015-07-05 22:26:45

Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-05 21:59, Ikselka pisze:

> Ludzie się tak jarają tymi wyciskarkami - a nawet nacudowniejsza wyciskarka
> jest psu na budę, skoro wyciskają w niej kupne warzywa z truciznami.

W najbliższym markecie Simply była (nie wiem czy jeszcze jest, bo nie
zwracam uwagi) wyciskarka samoobsługowa. Chciałam też takiego soczku,
ale jak zobaczyłam, że się wrzuca całe, nieobrane, z pestkami, to
myślałam, że padnę. Zachciało mi się śmiać, (ale się powstrzymałam), bo
jedna pani sobie wyciskała pomarańcze ze skórą :-)

Jakbym miała pić soczek z pokrzywy i jeszcze tego co wcześniej napisano,
to jabym wiedziała, że bez trucizn, to może bym się napila, ale nie mix,
tylko każde warzywko oddzielnie i nie zaraz jedno po drugim.

--
animka

8. Data: 2015-07-05 22:29:30

Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-05 21:59, Ikselka pisze:

> Ludzie się tak jarają tymi wyciskarkami - a nawet nacudowniejsza wyciskarka
> jest psu na budę, skoro wyciskają w niej kupne warzywa z truciznami.

W sumie to wolę sokowirówkę. Może starej daty jestem, ale sokowirówka
jest przydatna w domu.

--
animka

9. Data: 2015-07-06 09:28:24

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-05 o 19:43, bbjk pisze:

> [...]
> skuteczną, pionową, chętniej stalową, niż plastikową. Owoce jem solo,
> ale z buraków, selerów, czy liści różnych chętnie powyciskałabym, co

Podobno tak właśnie najzdrowiej - owoce świeże w całości (oczywiście nie
wszystkie ze skórkami i pestkami ;) ), a warzywa w postaci soków konsumować.
Zwróciłabym uwagę też na moc wyciskarki i brała jak najmocniejszą. Takie
buraki twarde są.

> Piłam wiosną u kogoś sok z pokrzywy z pomarańczą i odrobiną liści
> szpinaku, pyszny był.

Z ciekawszych to piłam sok pietruszkowy - z natki, cytryny i czegoś tam
jeszcze. Też niezły.

Ewa

10. Data: 2015-07-06 11:49:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 05 Jul 2015 22:29:30 +0200, animka napisał(a):

> W sumie to wolę sokowirówkę. Może starej daty jestem, ale sokowirówka
> jest przydatna w domu.

Sokowirówka daje inny efekt, sok nie jest klarowny, bo rozbijane są ściany
komórkowe oraz jest bardzo napowietrzony. Podejrzewam, że sok z wyciskarki
wolnoobrotowej tego nie ma, jest po prostu bardziej klarowny, ale w sumie
az tak mnie to nie zajmuje. Ot, nowinka, jakich wiele. Nie jestem
niewolnicą mód.
--
[...]

Chłodnik z ogórków małosolnych.
Ostatni oddech szparagów i witajcie chłodniki
Karp+grill, coś prostego
Truskawkowy duet.
Re: Przechowywanie lubczyka i mięty.