Re: Przechowywanie lubczyka i mięty.

1. Data: 2015-06-25 15:01:01

Temat: Re: Przechowywanie lubczyka i mięty.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Jun 2015 11:41:49 +0200, Ikselka napisał(a):

> Lubczyk - można zasolić w małych słoiczkach (kroimy, przesypujemy solą,
> ubijamy, zakręcamy), bo żadne mrożenie ani suszenie nie da efektu takiego,
> jak solenie. Tyle że potem trzeba tę sól uwzględnić podczas przyrządzania
> potraw.
> Mięta - niestety, tylko suszenie, ale i tak efekt mierny, choć zawsze jakiś
> tam. Ja to bym zrobiła wyciąg alkoholowy, może się skuszę.

Przesyłam "na kuchnię".

--
XL
http://www.taniaksiazka.pl/pulapka-gender-karly-kont

2. Data: 2015-06-25 15:52:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Jun 2015 15:01:01 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]

Bym zapomniała - miętę oczywiście można zasypać cukrem, analogicznie jak
lubczyk solą. Chyba, że ktoś chce ją do słonych potraw używać, no to solić
też można.

3. Data: 2015-06-25 15:58:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Jun 2015 15:52:50 +0200, Ikselka napisał(a):

> Bym zapomniała - miętę oczywiście można zasypać cukrem, analogicznie jak
> lubczyk solą. Chyba, że ktoś chce ją do słonych potraw używać, no to solić
> też można.

Generalnie - można posiekane zioła wszelkie nakładać do pojemniczków na
kostki lodu lub innych maluśkich, zalewać OLEJEM (olej akurat nie do
każdego celu się nada, ale do zup/sosów/sałatek jak nabardziej) i zamrażać.

--
[...]

Pomysł na tofu...
Ciasto na chleb bez soli...
Gotowana młoda kapusta
rzodkiew
Jakie mleko się bardziej pszypala: hude czy tłuste?