Jakie mleko się bardziej pszypala: hude czy tłuste?

1. Data: 2015-06-17 18:59:20

Temat: Jakie mleko się bardziej pszypala: hude czy tłuste?
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie mleko się bardziej pszypala: hude czy tłuste?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

2. Data: 2015-06-17 22:33:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Jun 2015 18:59:20 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Jakie mleko się bardziej pszypala: hude czy tłuste?

Wlane do suchego garnka, po czym zbyt intensywnie podgrzewane :-)
Już nawet nie pamiętam, kiedy mi się ostatnio mleko przypaliło.

3. Data: 2015-06-23 16:46:51

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.06.2015 o 18:59, Stokrotka pisze:
> Jakie mleko się bardziej pszypala: hude czy tłuste?

Niedopilnowane ;)

--
Pozdrówki
Anai

Niby kuchennie, a jednak psychologicznie :-)
Grupę uważam za zamkniętą 3-|
Re: Śmietana 36%
Re: Śmietana 36%
Duda zaszedł Platformę od Kuchni