rzodkiew

1. Data: 2015-06-18 22:27:01

Temat: rzodkiew
Od: Crimi <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

rzodkiew + śmietana + trochę soli = pychota
i pytanie jakie urządzenie zastąpi ręczną tarkę ?

2. Data: 2015-06-18 23:30:19

Temat: Re: rzodkiew
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Jun 2015 22:27:01 +0200, Crimi napisał(a):

> rzodkiew + śmietana + trochę soli = pychota
> i pytanie jakie urządzenie zastąpi ręczną tarkę ?

https://www.google.pl/?gfe_rd=cr&ei=QDiDVY3UG8qCiAbs
ioHoAQ&gws_rd=ssl#q=szatkownica+zelmer
Polecam, jeśli masz maszynkę elektryczną Zelmer.

3. Data: 2015-06-19 07:55:43

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 18 czerwca 2015 22:27:02 UTC+2 użytkownik Crimi napisał:
> rzodkiew + śmietana + trochę soli = pychota
> i pytanie jakie urządzenie zastąpi ręczną tarkę ?

Polecam do tego jeszcze twaróg i parykę sproszkowaną.

4. Data: 2015-06-19 09:44:35

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> rzodkiew + śmietana + trochę soli = pychota
> i pytanie jakie urządzenie zastąpi ręczną tarkę ?

Nie każdy pszeżyje.
Ma pełno jodu (nawożenie) i innyh substancji podobnie działającyh.
Dlatego lepiej tszymać się tradycji i rozcieńczać to serkiem twarogowym,
soli używać w tej potrawie nie jodowanej,obecnie dostępnej ze względu na
sezon kiszenia ogurka.
Ma działanie pozytywne, ściągające na pewne horoby pszewodu pokarmowego
(zaflegmienie), ale złe na inne (wżody), i raczej zła na serce.
Do tego pobudza menstruację.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

5. Data: 2015-06-19 10:12:49

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-18 o 22:27, Crimi pisze:
> rzodkiew + śmietana + trochę soli = pychota
> i pytanie jakie urządzenie zastąpi ręczną tarkę ?
Do takich sałatek można używać Marysi, oprócz ścierania ma wiele innych
zalet np. zajęte ręce.... W razie awarii bezproblemowa wymiana na nowy
model...

:)
pozdr
Stefan

6. Data: 2015-06-19 12:07:11

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-19 o 09:44, Stokrotka pisze:

> [...]
> Ma działanie pozytywne, ściągające na pewne horoby pszewodu
> pokarmowego (zaflegmienie), ale złe na inne (wżody), i raczej zła na

Stokrotko, jesteś wielka!!! Dawno się tak nie uśmiałam.

Ewa

7. Data: 2015-06-19 17:03:18

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Stokrotko, jesteś wielka!!! Dawno się tak nie uśmiałam.

Zjadłem rzodkiewkę. Czuję jakieś pobudzenie.

--
Jarek

8. Data: 2015-06-19 18:06:17

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zjadłem rzodkiewkę. Czuję jakieś pobudzenie.

pewno flegma się poruszyła, za nią ruszą jelita a potem ty ruszysz
kurcgalopkiem.. (:)
pozdr
Stefan

9. Data: 2015-06-19 19:26:35

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-19 o 12:07, FEniks pisze:

> Stokrotko, jesteś wielka!!! Dawno się tak nie uśmiałam.

http://delta.cbr.edu.pl/dlibra/doccontent?id=147&fro
m=&dirids=1&ver_id=1792&lp=1&QI=!C1E27C2AA55AFACDF3B
AC71B9B8A7D37-4
Długo otwiera się, ale warto cierpliwie poczekać.
O rzodkwi jest na s. 65/66, też ładnie.
--
B.

10. Data: 2015-06-19 19:27:26

Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Jun 2015 17:03:18 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

(ciach...)

> Zjadłem rzodkiewkę. Czuję jakieś pobudzenie.

Też mi coś... Ja przeczytałem zacytowanego posta Stokrotki (normalnie ma w
scorefile "markread"). Wiesz jakie to jest pobudzenie? :D

[ Flaszka wódki jest jak kobieta: przyciąga wzrok od pierwszego ]
[ wejrzenia, a czy jest dobra, czy beznadziejna poznajesz dopiero rano. ]
[ (znalezione w necie) ]

Jakie mleko się bardziej pszypala: hude czy tłuste?
Niby kuchennie, a jednak psychologicznie :-)
Grupę uważam za zamkniętą 3-|
Re: Śmietana 36%
Re: Śmietana 36%