Grupę uważam za zamkniętą 3-|

1. Data: 2015-06-15 20:16:54

Temat: Grupę uważam za zamkniętą 3-|
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś mnie wyprowadzi z błędu?
--

XL http://tiny.pl/gqpzr

2. Data: 2015-06-16 09:51:43

Temat: Re: Grupę uważam za zamkniętą 3-|
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ktoś mnie wyprowadzi z błędu?

Dlaczego?
Aczkolwiek 2 najbliżesz miesiące będą martwe. Tak jest co roku w wakacje.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2015-06-16 10:04:39

Od: Zbyszek Zarzycki <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 15 czerwca 2015 20:17:34 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> Ktoś mnie wyprowadzi z błędu?

Tak, potwierdzam Twój sukces, załatwiłaś zamknięcie grupy.

--
ZZ@private

4. Data: 2015-06-16 13:37:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Jun 2015 01:04:39 -0700 (PDT), Zbyszek Zarzycki napisał(a):

> Tak, potwierdzam Twój sukces, załatwiłaś zamknięcie grupy.

Jak widać Tobie g...y nie zamknęłam, więc spoko.
--

XL http://tiny.pl/gqpzr

5. Data: 2015-06-16 20:32:46

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.06.2015 o 20:16, Ikselka pisze:
> Ktoś mnie wyprowadzi z błędu?

Ale po co ta kupa w temacie? :)

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

6. Data: 2015-06-16 20:39:46

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek napisał:

> Ale po co ta kupa w temacie? :)

Żeby sanepid nie musiał szukać innej podstawy do zamknięcia kuchni.

--
Jarek

7. Data: 2015-06-21 21:52:07

Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> Ktoś mnie wyprowadzi z błędu?

Ja cię wyprowadzę z błędu. Czy jesteś na liście założycieli grupy? Bo ja
chyba sobie nie przypominam żebyś głosowała za powstaniem tej grupy (i
świńska noga w kapuście...). Ja głosowałem. I tak jak ostatnio tu
zaglądam to właśnie ty czynisz na grupie bezsensowne zamieszanie - więc
albo spadaj na szczaw albo radykalnie przemyśl swoje zachowanie.

--
Dariusz K. Ładziak aka ladzk

8. Data: 2015-06-21 22:37:06

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Dariusz K Ładziak napisał:

> [...]
> zaglądam to właśnie ty czynisz na grupie bezsensowne zamieszanie - więc
> albo spadaj na szczaw albo radykalnie przemyśl swoje zachowanie.

Chciałem teraz sprawdzić kto głosował -- ale strona www.usenet.pl zniknęła
ze świata żywych.

--
Jarek

9. Data: 2015-06-21 23:40:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Jun 2015 21:52:07 +0200, Dariusz K. Ładziak napisał(a):

> [...]
> zaglądam to właśnie ty czynisz na grupie bezsensowne zamieszanie - więc
> albo spadaj na szczaw albo radykalnie przemyśl swoje zachowanie.

Jak sam napisałeś - "zaglądasz". Tylko i wyłącznie. I jak widać tylko i
wyłącznie po to, aby samemu robić tu bezsensowne zamieszanie. Radosny i
jednorazowy fakt "głosowania" nie czyni cię decydentem tej grupy, bo twój
wkład poza tym w nią jest żaden, w przeciwieństwie do mojego, choć nie
"głosowałam". Albo więc "wyprowadź mnie z błędu" istotnym wkładem w tę
grupę od tej pory (może pora zacząć), albo spadaj facet na siano. A
grożenie paluszkiem w stylu "przemyśl swoje zachowanie" na mnie nie działa,
pogroź swoim dzieciakom, skoro żona ma cię gdzieś. Może posłuchają, w co
wątpię. O ile jeszcze w ogóle mają jakikowiek respekt w stosunku do takiego
palanta. Ode mnie tym bardziej respektu nie oczekuj. Spad mi stąd.
--
XL
http://www.taniaksiazka.pl/pulapka-gender-karly-kont

10. Data: 2015-06-22 02:36:07

Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Jun 2015 23:40:52 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> wątpię. O ile jeszcze w ogóle mają jakikowiek respekt w stosunku do takiego
> palanta. Ode mnie tym bardziej respektu nie oczekuj. Spad mi stąd.

Gdyby ego pozwalało latać, to byś orbitowała przynajmniej w okolicach alfa
Centauri...

[ Nadzieja to najgorsze skurwysyństwo jakie wyszło z puszki Pandory. ]
[ (S. King) ]

Re: Śmietana 36%
Re: Śmietana 36%
Duda zaszedł Platformę od Kuchni