Duda zaszedł Platformę od Kuchni

1. Data: 2015-06-13 14:48:57

Temat: Duda zaszedł Platformę od Kuchni
Od: Se Zwo <a...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

W sprawie związków partnerskich PiS wszedł na pole PO i gra tam w najlepsze. Aby
odzyskać inicjatywę, partia Ewy Kopacz będzie musiała pójść w lewo, przez co może
stracić centrum.

Nieoczekiwanie jednym z najgorętszych tematów zbliżającej się kampanii parlamentarnej
będą związki partnerskie. Andrzej Duda wykorzystał fakt, że do tej pory PO
instrumentalnie traktowała środowiska gejowskie. Prezydent elekt w wywiadzie dla
"Rzeczpospolitej" zapowiedział, że chciałby, aby w polskim prawie wprowadzić status
osoby najbliższej. Dzięki temu osoby w związkach nieformalnych, zarówno homo-, jak i
heteroseksualne, mogłyby np. dowiadywać się w szpitalu o stan zdrowia czy odbierać
korespondencję swojego partnera.

Gdyby prezydent Duda zdecydował się na taki krok, to byłaby dla nas gigantyczna
jakościowa zmiana w porównaniu z tym, że przez 8 lat rządów Platforma nie zrobiła nic
w tej sprawie - mówi "Wprost" Krystian Legierski, działacz LGBT. I dorzuca, że
pójście na ustępstwa ze strony prezydenta elekta więcej dla niego znaczy niż
obietnice bez pokrycia polityków, którzy deklarowali, że zajmą się kwestią związków
partnerskich.

Na jego deklaracjach się nie kończy. Jak ustalił "Wprost", ponad 30 najważniejszych
organizacji LGBT wysłało do Andrzeja Dudy list z gratulacjami wyboru oraz prośbą o
spotkanie. "Chcielibyśmy Panu pogratulować wyboru na urząd Prezydenta
Rzeczypospolitej Polskiej i życzyć owocnej kadencji" - napisali działacze LGBT. Wśród
sygnatariuszy są m.in. Stowarzyszenie Lambda Warszawa, Kampania Przeciw Homofobii,
grupa chrześcijan LGBT "Wiara i Tęcza", Pracownia Różnorodności oraz założona przez
Annę Grodzką Fundacja Trans-Fuzja.

"Chcielibyśmy zaproponować Panu spotkanie z przedstawicielami Forum Organizacji LGBT.
Takie spotkanie będzie znakomitą okazją, aby w atmosferze wzajemnego szacunku i
życzliwości przedstawić Panu aktualną sytuację osób należących do ponad dwumilionowej
społeczności LGBT oraz przedyskutować szereg problemów, z jakimi zmagają się te osoby
w codziennym życiu". Takie stanowisko ruchu gejowskiego musi być dla Platformy
zaskoczeniem, bo do tej pory PiS był dla tych środowisk wcieleniem zła. PO nie
musiała zabiegać o ich względy, ponieważ była jedyną poważną siłą polityczną, do
której mogły pójść.

Calosc pod:
http://www.wprost.pl/ar/509983/Duda-zaszedl-Platform
e-z-lewej-strony/

2. Data: 2015-06-13 15:04:22

Temat: Re: Duda zaszedł Platformę od Kuchni
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

I zrobi(ł) niezły bigos.

Ewa

3. Data: 2015-06-13 15:18:55

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-13 o 15:04, FEniks pisze:
> I zrobi(ł) niezły bigos.

A nie budyń?
--
B.

4. Data: 2015-06-13 16:47:42

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Basia napisała:

> A nie budyń?

http://wielkiezarcie.com/recipes/30028412

Jarek

--
-- Zaś u Macieja zaskroniec wpadł do barszczu.
-- I co?

5. Data: 2015-06-13 16:54:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Jun 2015 05:48:57 -0700 (PDT), Se Zwo napisał(a):

> [...]
musiała zabiegać o ich względy, ponieważ była jedyną poważną siłą polityczną, do

I tak trzymać!
--
XL
Tak zginęli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs

6. Data: 2015-06-13 17:22:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-13 o 15:18, bbjk pisze:

> A nie budyń?

Dla niego wszystko to bułka z masłem.

Ewa

7. Data: 2015-06-13 19:21:18

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-13 o 17:22, FEniks pisze:

> Dla niego wszystko to bułka z masłem.

Byle to dla nas nie było jak z karaskami Iwony.
--
B.

8. Data: 2015-06-13 20:19:20

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-06-13 14:48, obywatel Se Zwo uprzejmie donosi:

Dobrze, że nie od dudy ups dupy.
Musiałbyś apd zaspamować.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

9. Data: 2015-06-13 23:48:55

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-13 o 19:21, bbjk pisze:

> Byle to dla nas nie było jak z karaskami Iwony.

Dla nas to nie pierwszyzna, więc może damy jakoś radę.

Ewa
--

Jak się wujek Leon zawsze dławi ością,
Czyni to z godnością, rzeczy znajomością

Pytanie do XL
Bigos z młodej kiszonej?
Miód - gdzie kupować
Re: Już żałuję, że oddałam głos nieważny, policja dobija się do drzwi
XXXXL