Krem do tarty

61. Data: 2015-07-14 22:03:09

Temat: Re: Krem do tarty
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prędzej - buraki.

A buraki to umieją skrobać?

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

62. Data: 2015-07-14 22:03:56

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-07-14 21:57, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

Słodki jesteś.

misio pysio

63. Data: 2015-07-14 22:09:11

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-14 o 22:01, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-07-14 21:35, obywatel bbjk uprzejmie donosi:

> A ja nie dalej jak wczoraj przypomniałam sobie, jak ekscytujący być
> może kwaśny rzewień z waniliowa lodą pod ciepłą a kruchą kołderką.

Zamiast rzewienia w ramach kwaśności wolałabym porzeczkę, ale połączenie
smaków dobre. Rzekłabym nawet - moje ulubione.
A ostatnio obżeram się mieszanką białej porzeczki i borówek (z
przydomowego ogródka) plus maliny (o zgrozo! kupione). Oczywiście
posypane cukrem, bo na nic więcej mnie nie stać.

Ewa

64. Data: 2015-07-14 22:12:45

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .07.2015 o 20:45 FEniks <x...@p...fm> pisze:

> Widzę właśnie, choć nie do końca pojmuję.

Bo kluczem jest zrozumienie _siebie_ - czytaj w innych moich postach.
Niektóre panie tego nie pojmują!
Kobieta Twego pokroju powinna wiedzieć,że genetycznie jest od _gotowania_ !

Możesz być pierwszą Polką, która zdobędzie gwiazdkę Michelin.
Powodzenia - chętnie będę odszczekiwał wszelkie inwektywy!
Ale Twoich potraw pewnie nawet "rodzina" smakuje niechętnie - pewność!
Zwłaszcza świeżych owoców zmanierowanych w "kremie do tarty" - żenada!

--
Trefniś

65. Data: 2015-07-14 22:15:04

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-14 o 21:57, Trefniś pisze:

> Nie nie...
> Współczuć pomysłu, żeby owoce maziać w mazi...

By maziać w mazi to był Twój pomysł, z którego nota bene nie chciałam
skorzystać i dlatego teraz doczekaliśmy się tutaj twoich wiekopomnych
psychoanaliz i tyrad. Ja swoje owoce po prostu układam na kremie. Nie
wiesz, co to jest tarta?

Ewa

66. Data: 2015-07-14 22:15:59

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-14 o 22:03, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-07-14 21:32, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> A buraki to umieją skrobać?

Ścierać się też nie potrafią z godnością.

Ewa

67. Data: 2015-07-14 22:19:33

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .07.2015 o 22:03 Qrczak <q...@q...pl> pisze:

> Słodki jesteś.

zbiornik.tv

Za darmo, nie musisz umieć gotować, to nawet przeszkadzałoby.
Możesz tylko występować w kuchni - setki miłośników!

I tak nie masz szans "zdobyć" teściowej - ani tam, ani tu.

--
Trefniś

68. Data: 2015-07-14 22:22:33

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-14 o 22:12, Trefniś pisze:

> [...]
> _gotowania_ !
>
> Możesz być pierwszą Polką, która zdobędzie gwiazdkę Michelin.

Wolę moje oponki.
Ale jak już się tak chwalisz, to dawaj, gdzie mogę spróbować twych
potraw z gwiazdką?

Ewa

69. Data: 2015-07-14 22:26:07

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-07-14 22:19, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

> zbiornik.tv
>
> Za darmo, nie musisz umieć gotować, to nawet przeszkadzałoby.
> Możesz tylko występować w kuchni - setki miłośników!
>
> I tak nie masz szans "zdobyć" teściowej - ani tam, ani tu.

Zwłaszcza zaś teścia z przerostem wora z żółcią.

klient w krawacie mniej awanturujący jest

70. Data: 2015-07-14 22:29:52

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przydomowego ogródka) plus maliny (o zgrozo! kupione). Oczywiście
> posypane cukrem, bo na nic więcej mnie nie stać.

Porzeczka była dziś z lodą a i z bezą.

o gdybyn kiedyś dożył tej pociechy
pod te ostatnio odwiedzone dotrzeć znów strzechy
a poprzebywać tam znów kolejne tury
a wielokrotnie do- a i podczas emerytury

jajko ugotowane na twardo
Twarożek
Sok - cytrusy całe czy obrane?
Wyciskarka