Krem maślany z jajkami

141. Data: 2011-02-14 08:04:02

Temat: Re: Krem maślany z jajkami
Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1sonflsmht9xr.1mx3crs2c20f.dlg@40tude.net...

> Woda z solą to wg Ciebien już nie woda.
> Według mnie to nadal woda i sól.
> Ja wymiękam, do Ciebie nic nie dociera.

radze wrocic sie do szkoly podstawowej na zajecia z chemii, pozniej poczytac
ZE ZROZUMIENIEM to co inni pisali
(to na prawde nie boli!!!!), poznjiej POMYSLEC ze 20 razy (moze ci
wystarczy), a pozniej sie wypowiadac. ROZUMNIE, a nie to co ci slina na
jezyk przyniesie ...
EOT z mojej strony bo dla kogos kto nie ma ochoty nawet pomyslec prez chwile
nie chce mi sie niszczyc paluszkow i klawiatury hehehe

142. Data: 2011-02-14 08:08:21

Temat: Re: Krem maĹ?lany z jajkami
Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Sun, 13 Feb 2011 12:44:22 +0100, Witek napisał(a):

(ciach)

"Ulec osmozie" to znaczy utracić błonę

(ciach)
<lol>

Ona ulegla osmozie :-) A przystojny przynajmniej byl? hehehe

143. Data: 2011-02-14 08:38:25

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-14 09:08, Misiek pisze:

> "Ulec osmozie" to znaczy utracić błonę
>
> (ciach)
> <lol>
>
> Ona ulegla osmozie :-) A przystojny przynajmniej byl? hehehe

:DDD Wy faceci, to tylko o jednym ;)))

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

144. Data: 2011-02-14 12:51:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Feb 2011 09:08:21 +0100, Misiek napisał(a):

> "Ulec osmozie" to znaczy utracić błonę

To nie jest moja wypowiedź. PLONK

145. Data: 2011-02-15 07:47:15

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie jest moja wypowiedź. PLONK

Nareszcie :-) Iskielka mnie splonkowala :-) I o to mi chodzilo heheh

Stimeria w kombiwarze/piekarniku - czy i jak?
"Straganowe" warzywa - przechowywanie.
Trwałość alkoholi
Re: Stop GMO!
pyry sól i szybkowar