Re: Krem pod oczy?

Data: 2002-09-28 21:06:16
Temat: Re: Krem pod oczy?
Od: "Agnieszka" <k...@p...onet.pl>

Witam!

Dodam, ze mam cienie pod oczami, nie dlatego, ze
> nie dosypiam (chociaz to tez czasami :-) to chyba raczej rodzinne - mama
> tez ma, cienka delikatna skora albo co :-)

Mam dokładnie ten sam problem, właśnie chciałam o to samo zapytać, a tak
dopiszę się ( za pozwoleniem?)
do postu Gosi. Myślałam o nowym Vichy Thermal S Yeux- próbki były fajne,
tylko ta cena... 73zł- to trochę przekracza moje możliwości :-(

Czy jest na rynku jakiś polecany krem pod oczy głównie na cienie (jeszcze
nie zmarszczki) taki do 50 zł?
A może naprawdę warto na dobry krem się szarpnąć, "niedojadać", ale mieć
efekty ( o ile faktycznie są), niż tańszy (trochę) krem i brak efektów???

Pozdrawiam i czekam na sugestie dla nas obu...
Agnieszka