Re: Krem pod oczy?

Data: 2002-10-01 09:13:31
Temat: Re: Krem pod oczy?
Od: "Ela" <P...@p...onet.pl>

Użytkownik "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:anb6vu$5lm$1@news.onet.pl...
> "Ela" <P...@p...onet.pl> wrote

> sie
> wieku.
>
> a ja slyszalam ze to mity, niestety nie moge tego udowodnic, a w to co
> piszesz uwierze dopiero jak uslysze od jakiegos autorytetu:) (kosmetyczka
> dla mnie autorytetem tak do konca nie jest - juz predzej demratolog, czy
> cos.)
> vs

Było to juz dość dawno co prawda, wiec nie powiem, czy uslyszalam to w TV ,
czy tez przeczytalam. I nie byla to pierwsza lepsza kosmetyczka.
Moze to i mity obecnie....Ja sie nie upieram i nie bede udawadniac, tylko
uprzedzam, bo mlode osoby mogly nie słyszec o tym. A kazdy i tak zrobi jak
zechce. Jak sobie zadba za mlodu takie owoce zbierze w pozniejszym
wieku....Tylko odwrotu nie ma:-((
Pozdrawiam.
Ela