Re: Krem pod oczy?

Data: 2002-10-02 14:51:45
Temat: Re: Krem pod oczy?
Od: k...@p...onet.pl

Ja od kiedy pamiętam mam worki i cienie wod oczami. I od kiedy pamiętam usiłuję
to świństwo zwalczyć jakimiś kremami.
Rewelacyjny był krem Isadory - "antipuff" czy coś w tym stylu - ale z trzy lata
temu zakończono kego produkcję :-(
Później próbowałam Vichy - takiego pięknie wyglądającego kremu z zielonkawymi
spiralkami w środku. Fakt - wygląda rewelacyjnie na toaletce. Niestety - jak
dla mnie po prostu nie działał...
Następy w kolejności to chyba krem pod oczy z kofeiną Polleny Evy - nawet
niezły - zwłaszcza jeśli się pomyślało że kosztuje około 15 zł. Cienie
liwidował ślicznie - gorzej z opuchlizną.
Dalej - taki malutki krem pod oczy (chyba Loreala) Hydrafresh (sorry - jeśli
żle napisałam nazwę). Łądnie uelastycznia skórę, dobrze się wchłania - ale
efekty mizerne.
Był jeszcze krem rozjaśniający cienie Avonu czu Oriflame - uzyłam dwa razy -
dostałam uczulenia. Posdarowałam mamie - też ją uczulił. Zresztą jej koleżankę
też:-). Pewnie do tej pory gdzieś grasuje ;-)))
No i na koniec moje ostatnie odkrycie - krem-żel pod oczy polskiej firmy
Bielenda - ze świetlikiem. Wygląda roszkę jak perłowy rozwodniony lakier do
panokci (zawiera bardzo drobne rozświetlające drobinki). Super się wchłania.
Natychmiast czuje się po oczami taki orzeźwiający chłodzik. Cienie i opuchliznę
usuwa całkiem dobrze (już chyba żaden nie przebije Isadory...). Cenę ma
zachęcającą - około 15 zł. Polecam :-)

Karina

PS A tak na temat używania "mocnych" kosmetyków - mam 25 lat i już zaczynam
próbować silniejszych środków - bo po prostu lubię widzieć i czuć efekty.
Owszem - nie chcę przesadzać, ale też wydaje mi się że lepiej zapobiegać niż
później starać się zlikwidować. Pocieszyłam się, gdy w ostatnim Twoim Stylu
przeczytałam wywiad z p. dr Noszczyk (dermatolog), która wyznaje tą samą zasadę
i opowowiadała, jak -żeby uniknąć stresów - okłamuje panie w perfumerii, że
właśnie kupuje kosmetyk dla mamy ;-)))