Krople do oczu dla informatyka

1. Data: 2002-12-05 09:55:47

Temat: Krople do oczu dla informatyka
Od: "ROB" <t...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Slecze nad kompem codziennie 8 godzin. Czesto zabieram prace do domu - jesc
trzeba...
Wieczorami, mam wrazenie, ze moje oczy to wegielki z ogniska.
Uzywam oczywiscie kropli "swietlik", ale to juz nie pomaga. Oklady przed
snem z ziela swietlika, rumianku itp...
Jakie skuteczne krople polecacie dla komputerowca?

Pozdrawiam :)
ROB

2. Data: 2002-12-05 10:28:29

Temat: Re: Krople do oczu dla informatyka
Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli cierplisz na zespół suchego oka, to jakiekolwiek tzw. sztuczne łzy,
na przykład VIDISIC. Krople jednak nie rozwiązują problemu. Znajdziesz w
archiwum wiele podobnych wątków. Sugerują je poczytać.

Pozdrawiam, andrzej

3. Data: 2002-12-05 12:20:42

Od: "ROB" <t...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jeżeli cierplisz na zespół suchego oka, to jakiekolwiek tzw. sztuczne łzy,
> na przykład VIDISIC.

OK sprawdze to.
A co sadzisz o VISINE? Komercja?

Pozdrawiam
ROB

4. Data: 2002-12-05 13:11:51

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na zespół suchego oka wystarczają sztuczne łzy. Są to leki raczej bezpieczne
w użyciu, wydawane bez recepty. VISINE jest lekiem o innym działaniu. Zwęża
naczynia krwionośne i jest stosowany w niebakteryjnym zapaleniu spojówek.
Nie leczy przyczyny a jedynie eliminuje objawy. Dlatego wydaje mi się, że
jego nadużywanie nie jest rozsądne.

5. Data: 2002-12-05 14:49:34

Od: "ROB" <t...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie leczy przyczyny a jedynie eliminuje objawy. Dlatego wydaje mi się, że
> jego nadużywanie nie jest rozsądne.

Wielkie dzieki. Promieniowanie rentgenowskie i pole elektrostatyczne
monitora - na
pewno nie nawilzaja galki ocznej... ;))

Pozdrawiam
ROB

6. Data: 2002-12-05 14:51:40

Od: malignus <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ROB wrote:
> Slecze nad kompem codziennie 8 godzin.
[...]
siedze po 10h i polecam matryce i boczne oswietlenie dla zmniejszenia
kontrastu.

pozdr., Lucjan/mali.

--
"When in doubt, use brute force" Ken T.

http://malignus.mtl.pl

7. Data: 2002-12-05 16:55:10

Od: "ROB" <t...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "malignus" <m...@w...pl> napisal w wiadomosci

> siedze po 10h i polecam matryce

Polec mi jeszcze uczciwie placacego pracodawce!

Pozdro :)
ROB

8. Data: 2002-12-05 17:41:46

Od: "casus" <c...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> snem z ziela swietlika, rumianku itp...
> Jakie skuteczne krople polecacie dla komputerowca?

Swietlik nie ma wlasciwosci nawilzajacych. Kup sobie w aptece bez recepty
krople : Tears Naturale, ewent polski Lacrimal ( gorszej jakosci ). Jezeli
masz alergie na konserwanty, to mozesz kupic: Tears Naturale free - w
jednorazowkach, lub Tears Naturale II.
Z innych podobnych: Isopto-Tears ewent Oculotect.

zakrapiaj co 1-2 godziny po kropli do obu oczu podczas pracy przy
komputerze.

casus

9. Data: 2002-12-05 22:23:58

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy odnalazłeś wątek "oczy,okulary, monitor - doradźcie". Jeśli nie
to zapraszam:

http://www2.gazeta.pl/usenet/704354,27013.html?group
=pl.sci.medycyna

10. Data: 2002-12-06 07:30:01

Od: "ROB" <t...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem czy odnalazłeś wątek "oczy,okulary, monitor - doradźcie". Jeśli
> [...]

Dzieki - przegladam :)

Pozdro
ROB

Lampa naświetlająca BIOPTRON