Re: Co to jest CZAS ?

1. Data: 2003-07-27 07:22:03

Temat: Re: Co to jest CZAS ?
Od: "Gzesiek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ksRobak <e...@g...pl> napisal(a):

> Puentą tej rozmowy niech będzie cytat autora o którym piszesz
> Zgadzam sie z Toba.
> Pozdrowienia
> Gzesiek
> http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
ci.filozofia&aid=25742363

Puenta tej rozmowy jest inna ale jednoczesnie tlumaczy dlaczego autor napisal to
co napisal.

--
Pozdrowienia

Gzesiek

1. Data: 2003-07-27 07:33:34

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ksRobak" w news:bfvset$l3u$1@inews.gazeta.pl...
do Grzegorza
/.../

> RE: to Ty ulegasz emocjom oraz figura która utworzyła się
> w Twojej główce. To Ty nie potrafisz odpowiedzieć na pytania
> które sam sobie stawiasz.

Twoje zaślepienie i bezczelność nie mają jak widzę granic. Kompletnie
nie zdajesz sobie sprawy ze swych poczynań, zagłuszony potrzebą
_dowodzenia sobie_ własnej wartości, bez względu na cokolwiek.

________BEZ SZACUNKU DLA KOGOKOLWIEK_______

kto tylko odważy się zakwestionować Twoje własne wyobrażenie na swój temat
- nawet w dobrej wierze.

Szermujesz świeżo nabytą wiedzą i umiejętnościami poruszania się w sieci,
doprowadzając do wyjałowienia bezsilnych wobec Twej arogancji środowisk.

Paplesz bzdury odnośnie "swojej teorii", nie mając pojęcia, co to słowo oznacza
i jakie trzeba spełnić warunki, aby nie zostać uznanym za śmieszność, przedstawiając
wyniki własnych przemyśleń. Warunki będące _podstawą rzetelnych dyskusji_.
Obce Ci jest słowo POKORA i SZACUNEK dla innych - nie wiesz co te słowa
znaczą i jakie powinny mieć zastosowanie, oddziaływując tym, co masz w mojej
ocenie najlepszego - sprytem i powierzchowną elokwencją, na którą najłatwiej
nabierać Ci młode i nieświadome niczego osoby.

Posługujesz się techniką podawania linków do własnych i cudzych postów -
często bez żadnej wartości poznawczej (narażając ludzi zaintrygowanych
Twoim kolorytem, na straty czasu) - realizując
"FIGURY UTWORZONE W TWOJEJ GŁÓWCE" (lustro!).
Gdy ktoś spokojnie i konsekwentnie wykazuje ci błędy i braki - stosujesz
bez skrupułów technikę odwracania kota ogonem, oraz stajesz się agresywny.

To, czym popisujesz się teraz w polemice z Grzegorzem, jest klasycznym
przykładem patologii, wynikającym jednakże z Twoich Edwardzie upośledzeń
komunikacyjnych.
Nikt krzywdy robić Ci nie chce, ale na miłość boską, spójrz na siebie krytycznie!!
Zaakceptuj fakt, że grupy dyskusyjne odwiedzają poważni ludzie, którymi
pomiatać NIE WOLNO w żadnym przypadku.

> PLONK który został użyty dotyczył Ciebie i Twojego stosunku
> do osoby z którą rozmawiasz. Twoje projekcje, manipulacje,
> nonszalancja, pycha, buta, arogancja, indolencja - są żałosne.
> Nie nauczono Cię "biedaku" słowa SZACUNEK

W żadnej wypowiedzi Grzegorza nie ma niczego, co tu wymieniasz!!!

Powiedz na grupie pl.sci.psychologia, na którą crosspostuję ten tekst,
za co konkretnie wymagasz dla siebie szacunku, i dlaczego jest on dla
Ciebie taki ważny - gdy równocześnie odmawiasz go innym.

> "wypowiedzi nie świadczą o autorze - a jedynie o Twoim bardziej lub mniej
> ograniczonym: ZROZUMIENIU TREŚCI tekstu który czytasz. Ponieważ nic nie
> rozumiesz - źle to świadczy o Tobie

Nauczyłeś się modnego tematu odsłoniętego i propagowanego przez JeTa
i sądzisz, że wystarczy powtarzanie klasycznych w tym przypadku regułek.

Cokolwiek powiesz - WYPOWIEDZI ZAWSZE ŚWIADCZĄ O AUTORZE.
Żaden autor nie istnieje sam dla siebie, może istnieć wyłącznie dla publiczności
- czego sam jesteś żywym dowodem.
Zaznaczając swoją obecność w usenecie - Ty sam oczekujesz określonego rezonansu,
korzystnego dla Ciebie. I jak widać - w Twoim przypadku najlepiej bezkrytycznego.

Lekceważenie i obrażanie publiczności, przy równoczesnym braku rzetelnej
prezentacji tego, czym podpierasz swe aspiracje - JEST patologią.

> re:

Żeby było jasne - nie zamierzam podejmować z Tobą żadnej dyskusji.
To, co Ci mogę dać, to jedynie kawałek własnego lustra.

Grzegorza i tak podziwiam za wykazany takt i cierpliwość.

All
ps.powtarzam - post jest crosspostowany z grupy pl.sci.filozofia, gdzie od
dłuższego czasu powyższy wątek jest rozwijany. Z wiadomym skutkiem.

1. Data: 2003-07-27 08:21:36

Od: "Gzesiek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do uzytkownikow grupy dyskusyjnej pl.sci.psychologia

W trakcie dyskusji m.in. w watku: Co to jest CZAS? na pl.sci.filozofia zostalem
wielokrotnie obrazony przez uzytkownika ksRobak. Wykazalem sie duzo
cierpliwoscia co zostalo zauwazone. Dzieki [... z Gormenghast
Prosze szanownych grupowiczow o ocene sytuacji poniewaz uwazam, ze jest to
wlasciwa grupa.
Zapraszam do przesledzenia watku Co to jest CZAS? na pl.sci.filozofia.

Otrzymuja:
pl.sci.psychologia
pl.sci.filozofia - do wiadomosci

--
Pozdrowienia

Gzesiek

1. Data: 2003-07-27 09:51:51

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl>

Na każde pytanie "All'u ... z Gormenghast" mogę Ci odpowiedzieć
logicznie i wyczerpująco.
Każde słowo które piszę potrafię uzasadnić - dlaczego piszę.
Z każdej rozmowy można wyciągnąć wnioski, a rozmowa
jeśli się jest konsekwentna doprowadza do puenty

[...]

nie będę Ci odpisywał na posty zawierające 1000 słów
zadaj pytanie - otrzymasz odpowieź.
Matactwo mnie nie interesuje.

re:

1. Data: 2003-07-27 10:23:08

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ksRobak" w news:bg07c1$b73$1@inews.gazeta.pl...
/.../

"ksRobak" w news:bg07lq$bqm$1@inews.gazeta.pl...

> wybór "drogi" zależny jest od warunków :-)
> "drogi" mogą być rózne - CEL JEST NIEZMIENNY
> idąc do celu pokonujesz przeszkody
> ludzie którzy nie mają celu - błądzą
>
> re:

posty opublikowane w odstępie 6 minut od siebie
tak się chyba rodzi faszyzm
-----
EOT

1. Data: 2003-07-27 10:27:09

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gzesiek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
ci.filozofia&aid=25742363

> Puenta tej rozmowy jest inna ale jednoczesnie tlumaczy dlaczego

tu chodzi o rozmowę "re:" z "All'em"
porozumienie, kompromis a nie miczemu nie służące obszczekiwanie

re:

1. Data: 2003-07-27 10:47:33

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> posty opublikowane w odstępie 6 minut od siebie
> tak się chyba rodzi faszyzm

Ty wszędzie widzisz faszyzm

re:

1. Data: 2003-07-27 15:06:05

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości
> ________BEZ SZACUNKU DLA KOGOKOLWIEK_______

:-)))
Ja to wyprodukowałbym tak.

Odpowiedzi re: są prawidłowe, na poziomie jego przemyśleń,
zapisków, notatek, etc.

Krótka forma wypowiedzi, selekcjonuje odbiorców.
Ma być nieczytelne dla tych, co jeszcze są daleko w tyle,
a rozwijające, dla tych co 'bliżej końca'.

To, że sam walczy, ze zrozumieniem, to widać na ekranie.
Przy tym, wypowiedzi są stonowane, a i nerwów w nich niema.

Czytelnicy, walczą raczej, z upartością i własnym niezrozumieniem.

A to, że będą walczyć re: powinien wiedzieć i tu wykazuje swoją
dziecinność. Ale zmieni się to 1 września, jak pójdzie do szkoły :-))))

pozdry
ett

1. Data: 2003-07-27 16:20:52

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa:
> ... Ale zmieni się to 1 września, jak pójdzie do szkoły :-))))

Taaa... z pewnoscia, zwlaszcza ze wnioskujac z wygladu
to goscia nie przyjeliby juz do mlodziezowki sld. ;D

Czarek

1. Data: 2003-07-27 16:28:15

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> eTaTa:
>
> Taaa... z pewnoscia, zwlaszcza ze wnioskujac z wygladu
> to goscia nie przyjeliby juz do mlodziezowki sld. ;D

Jak się jest woźnym, to się nie dysponuje komputerem. :-))

A masz zdanie o re:?

Złe pytanie :-)))
Powinno brzmieć: Jakie masz zdanie o re:?

ett
wycofane z filolów

Depresje są nieuleczalne i już!
radość życia - re: :-)