Krótkie nogi kłamstwa! [sprawa prof. Chazana]

11. Data: 2014-07-18 14:09:03

Temat: Re: Krótkie nogi kłamstwa! [sprawa prof. Chazana]
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:lqb25j$cck$2@news.icm.edu.pl...
> [...]
68

> Nie przejmuj się, najgroźniejsi i tak są ci, którzy nigdy nie mają
> wątpliwości, że widzą tę linię bardzo wyraźnie.

Zdecydowanie wolę takich niż ludzi, dla których ta granica jest płynna- a
już w ogóle zależy od mądrości etapu. Dlatego pytałem kiedyś: po czyjej
jesteś stronie? Siedzący okrakiem na barykadzie najczęściej są ostrzeliwani
przez obie strony

--

Chiron

12. Data: 2014-07-18 14:19:19

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-18 14:09, Chiron pisze:

> Zdecydowanie wolę takich niż ludzi, dla których ta granica jest płynna-
> a już w ogóle zależy od mądrości etapu. Dlatego pytałem kiedyś: po
> czyjej jesteś stronie?

Chcesz wiedzieć, czy mnie woleć? ;)

> Siedzący okrakiem na barykadzie najczęściej są
> ostrzeliwani przez obie strony

No widzisz, może cierpię za milijony.

Ewa

13. Data: 2014-07-18 14:56:10

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Zdecydowanie wolę takich niż ludzi, dla których ta granica jest płynna-

A' propos - to jak tam było z tą Szwajcarią?

Ewa

14. Data: 2014-07-18 17:38:12

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Chcesz wiedzieć, czy mnie woleć? ;)
Na moje lubienie nie ma to żadnego wpływu

15. Data: 2014-07-18 17:43:12

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> No widzisz, może cierpię za milijony.

Konkretnie- za ile milijonów i w jakiej walucie/
:-)

--

Chiron

16. Data: 2014-07-18 18:13:48

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcesz wiedzieć, czy mnie woleć? ;)

> No widzisz, może cierpię za milijony.

No widzę. Przylazła, siadła i mnie z grzędy spychła.

17. Data: 2014-07-18 23:26:27

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-18 18:13, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-07-18 14:19, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> No widzę. Przylazła, siadła i mnie z grzędy spychła.

A co, chcesz trochę kul przyjąć na swą kurzą pierś? To się lekko
przesunę. W lewo albo w prawo.

Ewa

18. Data: 2014-07-18 23:27:45

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-18 17:38, Chiron pisze:

> Na moje lubienie nie ma to żadnego wpływu

Jak to? To już nie wolisz jednych od drugich w zależności od spojrzenia
na granicę?

Ewa

19. Data: 2014-07-18 23:28:15

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-18 17:43, Chiron pisze:

> Konkretnie- za ile milijonów i w jakiej walucie/
> :-)

Za żadne pieniądze.

Ewa

20. Data: 2014-07-19 12:34:03

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-07-18 17:38, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Na moje lubienie nie ma to żadnego wpływu

Szczery aż do bólu. Masochista czy sadysta?

Q-Tym

Wolna wola i ceirpienie [cross]
Dziewczynka w trampkach
PIERWSZA JAWNA lista placówek aborcyjnych w Polsce.
Profesorowi Chazanowi...
?