Krups 7240 - opinie?

1. Data: 2008-01-20 19:41:32

Temat: Krups 7240 - opinie?
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaszła potrzebna kupna ekspresu do kawy (tzn. jakiś w kuchni AEG stoi, ale to
przelewowy i nie chce mi się z nim babrać :) ).

Wybór padł na Krupsa 7240 (cena ok. 2k). Mnie wystarczy, że zrobi dobrą kawę i
"kręci" mnie automatyczne nastawienie godziny startul; lepsza połowa będzie się
bawić w capuccino itp. :)).

Czy to dobry wybór? Może wybrać coś lepszego?

Nie znam się na ekspresach :).

2. Data: 2008-01-28 18:41:56

Temat: Re: Krups 7240 - opinie?
Od: Robiq <R...@g...usun.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> Czy to dobry wybór? Może wybrać coś lepszego?
[...]
Krążą różne opinie, z własnego doświadczenia nie mam nic mu do
zarzucenia, używam grubo ponad 0,5 roku, kawa znakomita.
Jedyna wada, od czasu jak go mam w domu to nigdzie mi już kawa nie
smakuje...

PZDR
Robi

3. Data: 2008-01-28 19:56:48

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Od czasu tego ekspresu w miarę polubiłem kawę naturalną.
Generalnie zawsze wolałem dobrą rozpuszczalną.
Jesli dośc rzadko uzywasz, to w pojemniku na fusy lubia plesnieć stare fusy, lepiej
wyrzucać częściej, niż wyswietlacz
przypomina.
Pierwsze serie miały drobną wadę projektowa i stąd pewnie "różne opinie", obecne są
już OK.
JaC

-----

4. Data: 2008-01-29 18:05:26

Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>się
>bawić w capuccino itp. :)).
>Czy to dobry wybór? Może wybrać coś lepszego?

W moim przypadku, ze względu na małe wymiary i dostęp do ekspresu - był to
jedyny wybór.
Naczytałem się o wadliwych egzemplarzach i mimo to w listopadzie 2007,
dokonałem zakupu.
Sprawdziłem przed chwilą "zrobił" już 274 kawy. Kawa naprawdę dobra
(osobiście stosuję
"własną" mieszankę kaw Tchibo). Jak dla mnie - spełnił moje oczekiwania i
potrzeby.
Oczywiście wybór należy do Ciebie.

Pozdrawiam emarcin

5. Data: 2008-01-29 22:05:35

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie sprawdzasz?
JaC

-----

6. Data: 2008-01-30 06:47:48

Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
> Gdzie sprawdzasz?
> JaC

Klawisz - prog, podświetlam napis - expres info, klawisz - ok, podświetlam -
cykle kawy, klawisz - ok.
Przed chwilą napis: 00276 filiżanek kawy :)

Pozdrawiam emarcin

7. Data: 2008-01-30 10:46:45

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

To mi się nie zgadza
575 filiżanek, a ostatnie odkamienianie niby 1730 cykli temu?
No to walnę expresso 70 ml ;-)
JaC

-----

8. Data: 2008-01-30 17:29:12

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki wszystkim za opinie. Więc najpewniej zostanie zakupiony :)

drzewka owocowe
czy stpoka od żelazka
Jaką maszynę do szycia kupić ?
Podlaczanie kuchni el. z plyta - jakie przekroje?
Blok a sprzatanie klatek schodowych