OT: Krystynki i Bozenki @-->>-->>-->>>-

1. Data: 2002-03-13 03:42:39

Temat: OT: Krystynki i Bozenki @-->>-->>-->>>-
Od: "Zowisia" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz mialam isc spac, bo zaraz wschod slonca
- ale przypomnialam sobie o bardzo waznych imieninach !!

Wszystkiego najlepszego, samych milych niespodzianek,
spelnienia marzen, wielu wspanialych spotkan
i garsci wiernych przyjaciol !!!

:))****

--
Zowisia < mailto:z...@p...onet.pl >

1. Data: 2002-03-13 04:17:30

Temat: Re: Krystynki i Bozenki @-->>-->>-->>>-
Od: "katarzyna sornat" <k...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Zowisia wrote in message ...
>Juz mialam isc spac, bo zaraz wschod slonca
>- ale przypomnialam sobie o bardzo waznych imieninach !!<

powodzenia w realizacji zamierzen, nie tylko kulinarnych, duzo slonca,
zyczliwych ludzi dookola i czego tylko chcecie.
katarzyna

1. Data: 2002-03-13 06:15:47

Temat: Re: OT: Krystynki i Bozenki @-->>-->>-->>>-
Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
>Wszystkiego najlepszego, samych milych niespodzianek,
>spelnienia marzen, wielu wspanialych spotkan

To i ja sie przylaczam.
Buziaczki, duzo slonca, radosci zycia i udanych eksperymentow w kuchni....

Monisiatko
ktore dla odmiany wlasnie zaczelo prace:))
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-03-13 06:22:35

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla naszych Krystynek i Bozenek duza buzia, wielki bukiet i serdeczne
pozdrowienia.

sciskam Was wszystkie mocno
Basia

1. Data: 2002-03-13 09:58:14

Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Wsztstkiego naj, naj, naj i nieczesto przypalajacych sie garnkow.

iza

1. Data: 2002-03-13 10:59:22

Od: "Cyganka" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zowisia" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości >
Wszystkiego najlepszego, samych milych niespodzianek,
> spelnienia marzen, wielu wspanialych spotkan
> i garsci wiernych przyjaciol !!!

Dolaczam sie i zycze:
Samych Slonecznych Dni, Sukcesow rowniez kulinarnych:-)

Pozdrawiam serdecznie - Cyganka

1. Data: 2002-03-13 12:43:56

Temat: Re: Krystynki i Bozenki @-->>-->>-->>>- no wlasnie!
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zowisia <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisała:
> - ale przypomnialam sobie o bardzo waznych imieninach !!

No wlasnie, cos malo dzisiaj postow na naszej grupie, a przeciez
wsrod solenizantek jest nasza Krysia Opakowana i Bozenka z Wilna;
to one maja dzisiaj swoje swieto!

Kochane dziewczyny, zycze Wam, abyscie byly zawsze radosne,
usmiechniete i szczesliwe, niech Wam dopisuje zdrowie i dobry
humor, a zycie przynosi wiele samych przyjemnych niespodzianek :)

Lilla

1. Data: 2002-03-13 14:16:18

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zowisia <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a6mhs9$evk$...@n...onet.pl...

Wszystkie Krysie i Bozenki, wypije wieczorem za wasze zdrowie, a skoro
kwiatow sie nie da przez komputer przepchnac, to przyjmijcie moje serdeczne
zyczenia, smakolykow fure i gotujacych panow, ktorzy beda dogadzac Waszym
podniebieniom!

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2002-03-13 15:59:11

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Wszystkiego najlepszego, samych milych niespodzianek,
> spelnienia marzen, wielu wspanialych spotkan

Dolaczam sie! jesc i nie tyc - nic a nic! I miec same swietne kulinarne
pomysly:-)
Kaska

1. Data: 2002-03-14 08:28:16

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Wszystkiego najlepszego, samych milych niespodzianek,
> spelnienia marzen, wielu wspanialych spotkan

I samych udanych potraw, wyrośniętych ciast, soczystych mięs, smakowitych
sosów, i żeby wszystko było smaczne i zdrowe (tzn. chociaż nie szkodziło) i
żeby wszyscy się zachwycali.

Wszystkiego naj

Agnieszka z Łodzi

nie słodkie na Święta!!!?