Krzewy o jasnym ulistnieniu

1. Data: 2001-08-15 10:29:27

Temat: Krzewy o jasnym ulistnieniu
Od: "Lech" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Poszukuje do barwnych kompozycji krzewow o jasnym ulistnieniu ( wpadajacych
w biel, rozne odcienie srebra). Prawdopodobnie wykorzystam derenia bialego
(Elegantissima) i wierzbe Hakuro-nishiki, ale moze ktos z grupowiczow
podpowie mi nazwy innych gatunkow. Ewentualnie nazwy bylin o podobnym
ulistnieniu.

pozdrawiam Lech

2. Data: 2001-08-15 10:52:05

Temat: Re: Krzewy o jasnym ulistnieniu
Od: "Too old ....." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lech" <k...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (Elegantissima) i wierzbe Hakuro-nishiki, ale moze ktos z grupowiczow
> podpowie mi nazwy innych gatunkow. Ewentualnie nazwy bylin o podobnym

Rokitnik ma zielen wpadającą w srebrzystość .
Funkie z białymi plamami .
Trzmielina biało -zielona.

--
pozdrawiam ja i moje muszlowce
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1

3. Data: 2001-08-15 14:14:33

Od: "bari" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

> wpadajacych
>
> Rokitnik ma zielen wpadającą w srebrzystość .
> Funkie z białymi plamami .
> Trzmielina biało -zielona.

lub oliwnik waskolistny (elaeagnus angustifolia) - ma waskie podobne do
wierzby liscie. Sa one wlochate zielonkawo-biale.
pozdrawiam
bari

4. Data: 2001-08-16 07:11:39

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Starzec (tzw.mrozy), bylice, wierzby w odmianach, perovskia, santolina.

Pozdrawiam,
Majka

5. Data: 2001-08-16 07:32:59

Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lech wrote:
> Witam !

Rowniez witam!

> Ewentualnie nazwy bylin o podobnym ulistnieniu.

Szarotki alpejskiej jeszcze chyba nikt nie wymienil.

Pozdrawiam serdecznie
Krzysztof Koterba :-)

Komary-plaga. Jak z nia walczyc?
Inwazja szczypawek.