Krzyczalem, ale nikt mnie nie słyszał...

41. Data: 2009-11-25 21:31:20

Temat: Re: Krzyczalem, ale nikt mnie nie słyszał...
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lis, 22:05, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> "J-23" <k...@g...pl> wrote in message

h.googlegroups.com...
> [...]
qd.googlegroups.com...
> [...]
b.googlegroups.com...

> więzienia

> Sama skorke?
> Czyli flak!
>
> J-23 itede
>
> Czasem flak - dlugości 27cm...  :-)))))

zapomniales o przecinku!
mialo byc 2,7cm
maly fiutek, duzy smutek

J-23 itede

42. Data: 2009-11-25 21:34:21

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lis, 22:28, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> "XL" <i...@g...pl> wrote in message
>
> news:12sc4u2dmlz2y.15x75okf72rd0$.dlg@40tude.net...> Dnia Wed, 25 Nov 2009 22:07:08

m.googlegroups.com...

> myśliciołów

> Ty jesteś ten J23?

to sem ja
pan Suchanek.
pane Suchanek, tu se ne spi
tu je restourant
ja nie spie, ja rzigam

J-23 itede.. albo cztytoja, lub czynieja, albo moja paranoja

43. Data: 2009-11-25 22:24:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Nov 2009 22:28:54 +0100, Prawusek napisał(a):

XL:

> myśliciołów

> Ty jesteś ten J23?

Odniosłeś się do mojej wypowiedzi, a nie J-23. Więc uważaj, jak cytujesz.
--

Ikselka.

Możesz nawet nie wiedzieć czego tak naprawdę potrzebujesz ;)
Mózg mężczyzny.
Ktoś zdefiniował błędnie człowieka, INNI podporządkowali się tej definicji i zatracili postrzeganie tego co się dzieje w rzeczywistości.
KATECHIZM PARCHA
PARCHOLEC