Re: Ksiądz po " kopercie"

Data: 2015-01-06 18:55:36
Temat: Re: Ksiądz po " kopercie"
Od: Trybun <i...@j...ru>

W dniu 2015-01-04 o 22:07, XL pisze:

> Po odprawieniu swych "czarów" ksiadz zawsze wyciąga swój kajet - to jest
> JEDNOZNACZNE. Nie musi niczego mówić. Oczywiście, że jakbym niczego nie
> dała, to pewnie wyszedłby bez upominania się... choć wcale nie jestem
> pewna, bo nie sprawdzałam - zawsze dajemy pieniądze bez ociągania się, no i
> nie chcę, żeby ksiadz "za bardzo" się zasiedział, jeśli go nie znam na tyle
> blisko, że chcę pogadać; no ale na pogaduszki i tak żaden ksiądz czasu w
> tym okresie nie ma, więc...
> Co zaś do "grubej koperty" - o nie, co to, to nie, nigdy nie dajemy dużo,
> [...]

No i to jest zrozumiałe, gdy leży na stole bądź księdzu sie ją poda to i
bierze. Przecież tak naprawdę to jest środek na jego utrzymanie. Jednak
ważne jest to czy on chodzi "po kolędzie" tylko dla tej koperty czy
tylko to jest tak przy okazji że mu coś do kieszeni wpada. Jak dla mnie
skoro on u Ciebie nie staje z wyciągniętą ręką i mówi "Bóg zapłać", to
znaczy że jednak nie odwiedził Twojego domu dla pieniędzy.

Faktycznie mądry ten Twój teść, nie tylko księdzu, ale nawet nikomu
innemu nie należy bez umiaru.:-)