Re: Ksiazki (Re: przepisy fito...)

Data: 2000-03-06 13:02:41
Temat: Re: Ksiazki (Re: przepisy fito...)
Od: s...@k...net.pl (Sunnie)

Krzysztof Koterba wrote:

> A ktora? Ja mam kilka :-)
> BTW wczoraj kupilem "Skalniaki" Radziula t.1 wyd. II - a ktos kiedys na
> tej grupie pisal, ze Radziul powiedzial, ze nie bedzie II wydania ...
> Tym bardziej sie ciesze z tego nabytku :-DDD

"Roze". Dorota i Wiesia zarazily mnie rozami ;-), a tak naprawde to
zawsze chcialam miec roze w ogrodzie i dziewczyny raczej pokazaly mi, ze
to nie jest az takie trudne, za co im jestem serdecznie wdzieczna. Bede
sadzic w donicy na balkonie, bo narazie ogrodka nie mam :-).

Pozdro,
Anka
--
----
Konwent milosnikow SF KONKRET2000, 31.03-02.04.2000

--
Masz ochote .....na dobry interes? Aukcja internetowa dla kazdego -
osob prywatnych i firm. Gratis !!! - www.interaukcja.pl

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl