Re: Kto był na filmie ,,Kler"?

Data: 2018-10-22 02:33:16
Temat: Re: Kto był na filmie ,,Kler"?
Od: j...@o...pl

W dniu poniedziałek, 22 października 2018 02:08:54 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Generalizacja i przerysowanie zasady ,,Ryba psuje się od głowy" - w
> odniesieniu do kleru.
>

> Choć w sumie to ja uważam, że akurat tu to ona właśnie od ogona się psuje.
> I że dotyczy to zarówno księży, jak lekarzy czy nauczycieli, sędziów i
> policjantów... No przecież adepci są już na wstępie zdemoralizowani - takie
> jest przecież społeczeństwo, z którego się wywodzą.

tu racja ikselkuś; niejednokrotnie tak bywa.
dlatego Bóg dał nam głowę, żeby do tego nie dopuszczać.
a nie dopuszczać można tylko wówczas, gdy głowa jest sprawiedliwa
i obiektywna najbardziej, na co ją stać.
dokładnie tak samo jest z sercem.

> Społeczeństwo konsumpcyjne, w ktorym coś takiego jak moralność to już tylko
> wstydliwa naleciałość z przeszłości, z którą nie należy się ujawniać, jeśli
> się nie chce być wykluczonym...
> :-(

moralnośc i etyka, choć nie tożsame w naszych ziemskich obecnych czasach,
zawsze będą wszechobecne.

jacek