Kto był w Strykowie

11. Data: 2003-05-22 04:56:53

Temat: Re: Kto był w Strykowie
Od: "Too Old" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kochany misio"
Dziadek<d...@p...onet.pl>
napisał(a) w swojej
wiadomości
<news:bah075.3vvlblr.1@news.Dziadek.priv.pl> ,a ja na to :

> Tu chodzi nie tylko o to ilu nas było

Oj Dziadku."Ilość przeradza się w jakość" !!!!

i nie tylko o postać a o Nazwisko i
> Imię oraz "ksywkę", więc dopisujcie się, proszę

Ok.

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
serwis muszlowcowy http://www.muszlowce.akw.pl/

12. Data: 2003-05-22 05:17:04

Temat: Odp: Kto był w Strykowie
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

7. Krystyna Kocik - Krycha z córką Kamilą

13. Data: 2003-05-22 06:16:41

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja zarejestrowałem działalność i kupiłem skaner :-)

--
Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

14. Data: 2003-05-22 06:42:51

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal Wolski" <r...@h...pl> writes:

> A ja zarejestrowaem dziaalno? i kupiem skaner :-)

Bardzo dobra wiadomo?, bardzo dobra... :)

A teraz zupenie prywatnie: jaki, od kiedy zaczynasz skanowa, itd.. :)

Pozdrawiam,
Grzesiek

15. Data: 2003-05-22 07:43:43

Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 May 2003 23:13:56 +0200, s...@s...pl (Tadeusz Smal)
wrote:

> [...]
> Bozenka i Janusz ( musze nauczyc ich bywac na grupie)
> oraz Wiesiu i Krzysiu moi przyjaciele i w przyszlosci sasiedzi

6. Anka Kowalska tzw. Anula, z Wojciechem :-)

Pozdrawiam,
Anka

16. Data: 2003-05-22 07:56:54

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anula <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:q...@4...com..
.

--
Pozdrawiam, Kaśka

17. Data: 2003-05-22 08:15:49

Od: a...@w...pl (MiraK) szukaj wiadomości tego autora

.

18. Data: 2003-05-22 08:40:33

Od: Iwona Sapijaszko <i...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 7. Katarzyna Tkaczyk też z mężem -Andrzejem :-)
> 8. Mira Kluczniak ze Zbyszkiem & Piotrek i Wojtek :-)
9. Iwona i Grzegorz Sapijaszko + Eryk

pozdrawiam
Iwona

19. Data: 2003-05-22 08:54:07

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona Sapijaszko" <i...@s...net> napisał w wiadomości

> [...]
> 7. Katarzyna Tkaczyk też z mężem -Andrzejem :-)
> 8. Mira Kluczniak ze Zbyszkiem & Piotrek i Wojtek :-)
10. Basia Kulesz +chabazie:-)

Pozdrawiam, Basia.

20. Data: 2003-05-22 08:57:22

Temat: Odp: Kto był w Strykowie, a kto w Swędowie??
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Nowak <j...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bagjqa$b1m$...@i...gazeta.pl...

Ty Jerzy kpinek sobie nie rób. Na Stryków ludzi podpuszczasz? :-))
Ja tam w Strykowie nie byłem, ale w Swędowie owszem.
I zobaczymy kto jeszcze w Swędowie był.
Dlatego od początku: kto był w Swędowie??? :-))
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
A może byli tacy co tylko na Stryków się załapali???
J.

opryski drzew owocowych
glogownik
Randap nie skutkuje