opryski drzew owocowych

1. Data: 2003-05-21 19:10:52

Temat: opryski drzew owocowych
Od: "Monika" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :)
Jestesmy dzialkowcami pierwszy sezon i "przypadkiem" dowiedzielismy sie, ze
przydaloby sie opryskac drzewa :))) poprzednia wlascicielka wskazala nam
oprysk "target" dobry "na wszystko" :) w sklepie poradzono mi, zebym
najpierw spryskala przeciw grzybom a za dwa dni przeciw robakom. Jak
myslicie, czy nie jest za pozno? co prawda kupilismy juz oba srodki, jednak
czy znacie srodek dobry na jedno i drugie?
serdecznie pozdrawiam
Monika

---

2. Data: 2003-05-21 19:43:49

Temat: Re: opryski drzew owocowych
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bagj2d$med$1@nemesis.news.tpi.pl Monika
<y...@w...pl> napisał(a):

> w sklepie poradzono mi, zebym
> najpierw spryskala przeciw grzybom a za dwa dni przeciw robakom.

Hejka. A przeciwko jakim grzybom i jakim robakom i jakie gatunki drzew
owocowych chcecie pryskać?

> czy nie jest za pozno?

Na naukę nie jest nigdy za późno. :-)

co prawda kupilismy juz oba srodki,

Jakie środki kupiliście?

> jednak czy znacie srodek dobry na jedno i drugie?

Nie znamy, bo na choroby są fungicydy a na szkodniki zoocydy.
Pozdrawiam wstrząśniety Ja...cki
PS. Target to dystrybutor środków ochrony roślin. O sancta ...

3. Data: 2003-05-22 07:24:59

Od: "Jactro" <j...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
jednak
> czy znacie srodek dobry na jedno i drugie?

O wiele piękniejsze owoce mielibyśmy gdyby ktoś wynalazł cudowny środek na
wszystkie choroby i robale. Oprysk profilaktyczny przeciwko chorobom
grzybowym mogę zrozumieć, ale ten "na robale" IMHO jest bez sensu. Środek
należy dobrać odpowiednio do robali. Polecam zakup numeru specjalnego
działkowca pt:"Ochrona roślin"
www.dzialkowiec.com.pl/nowa/index1.htm
Jacek Dacka "Jactro"
j...@b...com.pl
<<<wytnij bezspamu>>>

4. Data: 2003-05-22 11:06:09

Od: "Kamas" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> oprysk "target" dobry "na wszystko" :) w sklepie poradzono mi, zebym
> najpierw spryskala przeciw grzybom a za dwa dni przeciw robakom. Jak

Przede wszystkim "Target", to jest firma, która sprzedaje w Polsce
środki ochrony roślin, a nie nazwa środka owadobójczego, więc co
kupiłaś?
Ja używam "Mospilan 20 Sp", który niszczy "wszystko" od mszyc, po
stonkę. Dzisiaj będę pryskał śliwy przeciw owocnicy żółtorogiej, a za
dwa tygodnie przeciw owocówce. Kup sobie najlepiej jakiś poradnik, a
dopiero potem pytaj :-))

--
pozdrawiam:-)
Sławomir J. Marusiński

5. Data: 2003-05-22 18:38:21

Od: "Monika" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
bardzo dziekuje, ale za te rzeczowe wypowiedzi. Jak zapewne zauwazyliscie
podkreslilam, ze bawimy sie w dzialke pierwszy sezon, wiec mysle ze
niewiedza grzechem jeszcze nie jest, tym bardziej ze pytamy wlasnie po to by
wiedziec...
na szczescie znalazla sie osoba, ktora nam pomogla i za to dziekuje
Serdecznie pozdrawiam i zycze wiecej wyrozumialosci.
Monika

---

glogownik
Randap nie skutkuje