Kto był w Strykowie

21. Data: 2003-05-22 09:54:40

Temat: Re: Kto był w Strykowie
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> żołądkowe).
> 9. Iwona i Grzegorz Sapijaszko + Eryk
> 10. Basia Kulesz +chabazie:-)
11. Zofia i Krzysztof Wilk

22. Data: 2003-05-22 15:11:16

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal Wolski" <r...@h...pl> writes:

> A ja zarejestrowałem działalność i kupiem skaner :-)

Bardzo dobra wiadomość, bardzo dobra... :)

A teraz zupełnie prywatnie: jaki, od kiedy zaczynasz skanować, itd.. :)

Pozdrawiam,
Grzesiek

23. Data: 2003-05-22 19:47:39

Temat: nie na temat - skanowanie
Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem, kupiłem, chciałem napisać ale jak to zwykle mi się zdarza klawisz
się omsknął.... :-)

A działalność prowadzę już od roku.

--
Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

24. Data: 2003-05-22 20:13:42

Temat: Re: Kto był w Strykowie, a kto w Swędowie??
Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gmina Stryków, zatem rzec by można ten Swędów to w Strykowie leży.

25. Data: 2003-05-22 22:39:24

Od: "Kronopio" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> 11. Zofia i Krzysztof Wilk
12.Kronopio - Teresa Dulczewska

26. Data: 2003-05-22 23:40:24

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> 12.Kronopio - Teresa Dulczewska
> 13. Aldona Sójka z Puław i Zbigniew Mazur z Lublina
14. Michal Misiurewicz

27. Data: 2003-05-23 05:08:56

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Grażyna Radzimierska
2. Bogusław Radzimierski
3. Henryk Pisuk - Dziadek
4. Jarek Siedlecki - Dirko z synem
5 . _hehehe a wraz ze mna 4 osoby: zaprzyjaznione malzenstwo z Lodzi
Bozenka i Janusz oraz Wiesiu i Krzysiu
[...]
15. Maria Maciąg z mężem Andrzejem

28. Data: 2003-05-23 20:45:53

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Grażyna Radzimierska
2. Bogusław Radzimierski
3. Henryk Pisuk - Dziadek
[...]
16. Paweł Pawluczuk - PP [1stgreen]

29. Data: 2003-05-23 20:49:33

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 11. Zofia i Krzysztof Wilk
> 12.Kronopio - Teresa Dulczewska
> 13. Aldona Sójka z Puław i Zbigniew Mazur z Lublina

Pozdrawia boletus

opryski drzew owocowych
glogownik
Randap nie skutkuje