Re: Kto grzeje prądem w c.o.?

From: Panslavista <p...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Kto grzeje prądem w c.o.?
Date: Tue, 24 Feb 2009 01:48:02 -0800 (PST)

On 24 Lut, 10:02, "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> wrote:
> crosspost na budowanie
>
> Witam
> Kto ma kocioł elektryczny w domu ok. 150 m2? Jakie macie miesięczne zużycie
> prądu? Od razu mówię, że gazu nie mogę zainstalować. Mam kocioł miałowy,
> palę co 2 dzień, temp. pierwszego dnia 24-22, temp. drugiego dnia 21-19 przy
> zewnętrznej do -10. Chciałbym żadziej chodzić do kotłowni (brak czasu ze
> względu na godziny pracy) po wygaśnięciu kotła miałowego włączałby się
> elektryczny.  Mam II taryfę i weekendową i w godzinach taryfy miałby
> [...]

Nie wiem , czy to się opłaci - jeżeli to dom prywatny lepiej zamówic
zbiornik z gazem (np. Shell) i dogrzewać paląc dodatkowym palnikiem w
tym kotle. Oczywiście minimum butle 33kg lub cysterny - trzeba z firmą
negocjować:
http://www.shell.com/home/Framework?siteId=pl-pl&FC2
=/pl-pl/html/iwgen/leftnavs/zzz_lhn5_0_0.html&FC3=/p
l-pl/tailored/shell_for_the_home/lpg_for_home_pkg/in
troduction.html
Osibiście doradzałbym przy braku miejsca montaż na strychu lub dachu.