Re: Kto kogo...przetrzyma ;)

1. Data: 2007-06-20 09:06:19

Temat: Re: Kto kogo...przetrzyma ;)
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 20 Cze, 09:47, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:
> Oj, chyba nie jest tak źle..... Przybywają wam nowi podglądacze

Theatrum nam sie powieksza, mowisz?

> (tylko trzeba wziąć pod uwagę, że podglądacze nie samym netem żyją, ale
> darzą go za to niekłamaną sympatią).

Wszyscy jestesmy podgladaczami w jakims sensie. To wirtualny teatr.
Jak odroznic aktorow od widzow - tego nie wie nikt, bo czesto
zamieniaja sie rolami...

> (...)
> M.

No i prosze, ja tez jestem M.
:-)

2. Data: 2007-06-20 09:44:06

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@w...pl> wrote in message
s.com...
> [...]

Wszyscy jestesmy podgladaczami w jakims sensie. To wirtualny teatr.
Jak odroznic aktorow od widzow - tego nie wie nikt, bo czesto

No i prosze, ja tez jestem M.
:-)

Mamuśka?!

3. Data: 2007-06-20 14:33:22

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 20 Cze, 11:44, "Panslavista" <p...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
>
> Wszyscy jestesmy podgladaczami w jakims sensie. To wirtualny teatr.
> Jak odroznic aktorow od widzow - tego nie wie nikt, bo czesto

Tak, dwoch kobiet - pieknych, madrych, utalentowanych, niezawistnych i
o niezawislej woli, czyli prawdziwych.
Niezly dorobek - bo w przyszlosci bedzie o dwoch szczesliwych mezczyzn
wiecej na tym swiecie :-)

4. Data: 2007-06-20 14:53:12

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@w...pl> wrote in message
s.com...
> [...]

o niezawislej woli, czyli prawdziwych.
Niezly dorobek - bo w przyszlosci bedzie o dwoch szczesliwych mezczyzn

Nie mów chop...

5. Data: 2007-06-20 16:27:13

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 20 Cze, 16:53, "Panslavista" <p...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> o niezawislej woli, czyli prawdziwych.
> Niezly dorobek - bo w przyszlosci bedzie o dwoch szczesliwych mezczyzn

...Ja nie chop, lecz baba, to i mowie - "hop" tez, bo to sama prawda
jest :-)

6. Data: 2007-06-20 16:28:58

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@w...pl> wrote in message
ps.com...
> [...]
> wiecej na tym swiecie :-)
>
> Nie mów chop...

...Ja nie chop, lecz baba, to i mowie - "hop" tez, bo to sama prawda

Chop wszystko zmieni - jak się ożeni.

7. Data: 2007-06-20 16:42:51

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 20 Cze, 18:28, "Panslavista" <p...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
ps.com...

> ale

> ...Ja nie chop, lecz baba, to i mowie - "hop" tez, bo to sama prawda

Niech sprobuje - bedzie mial ZE MNA do czynienia. No, nie ma co,
tesciowa ze mnie bedzie straszna... zadnemu nie zycze ;-)
Na weselu w lutym tanczylam z prawdopodobnym przyszlym zieciem -
WYTRZYMAL, ani nie mrugnal, ani nie zipnal, kiedy go ciagnelam do
tanca jak owce na strzyzenie - a chlop jak tur. Po skonczeniu tanca
tylko odsapnal dyskretnie z ulga... Nie, ten nie jest w stanie
niczego zmienic po ozenieniu. Jakze milo miec taka wladze. Inna
sprawa, ze nie jest mi potrzebna w praktyce - moja A. skutecznie i
bezbolesnie, a jednak precyzyjnie, owinela go sobie wokol malego
paluszka - on jeszcze chyba sam o tym nie wie, tak umiejetnie to
zrobila - jestem pelna uznania dla niej; po kim ona to ma? :-P

8. Data: 2007-06-20 17:06:01

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@w...pl> wrote in message
s.com...
On 20 Cze, 18:28, "Panslavista" <p...@p...onet.pl> wrote:

zrobila - jestem pelna uznania dla niej; po kim ona to ma? :-P

Samochwała - ze mną poniosłaś kompletną porażkę.

Poznaj wodza - króla królów.

[Naukowe] Pytanie o definicję zjawiska psychologicznego
cień śmierci...
Kto kogo...przetrzyma ;)
Bezsenność samobójcy?
Bezsenność samobójcy?