Kto może pomóc?

11. Data: 2003-09-09 10:50:12

Temat: Re: Kto może pomóc?
Od: Przyjaciel <p...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

misiczka wrote:

> Użytkownik "Przyjaciel" <p...@p...net> napisał w wiadomości
> >

> Po pierwsze - odpowiadaj POD postem i tnij zbędną treść.
> Po drugie - może zadzwoń na niebieską linię i tam Ci coś doradzą?
> albo zobacz tutaj http://www.niebieskalinia.pl/

ok - dzięki za odpowiedź i pomocną radę :)

12. Data: 2003-09-09 11:38:43

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Przyjaciel napisał:

> [...]

Jest jeszcze Stowarzyszenie Krąg dla kobiet maltretowanych w każdym
większym miescie działają - mają radce prawnego.

Eulalka

Naturalne planowanie rodziny
praca licencjacka-adopcja
coś na marginesie dyskusji o "samotnych" matkach, zasiłkach z ZUS i uczciwości
Kim jesteście?? :-)
rozpoznanie-diagnoza