Re: Kto uważa, że Marek Sender jest nie fajny?

11. Data: 2009-12-10 14:09:55

Temat: Re: Kto uważa, że Marek Sender jest nie fajny?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Dec 2009 10:31:14 +0100, Vilar napisał(a):

> Trochę widać :-))).
> Ale wiesz, krótko w sumie się "znamy".
> Ale widać.

Nio, osoby cienkie w awanturkach zwykle sa dobre w inne klocki, takie
mnieco wolniej rozładowujące napięcie, niż byle awanturka. ;-)
--

Ikselka.

12. Data: 2009-12-10 16:31:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Dec 2009 15:04:29 +0100, XL napisał(a):

> Witam,
> dobra zuchy, szybki quiz.
> 15 osób potwierdzi, że jestem nie fajna i jutro nie piszę, ok?
> Macie czas do północy.
> Dobra, wystarczy 10 osób.
> Oczywiście na ich miejscu starannie bym sobie to przemyślał

>, ale niczego
> nie chcę sugerować. To jest Wasz wybór.
> Pozdrawiam.

j.w.
--

Ikselka. //sorry, Sender, za plagiacik :-)

13. Data: 2009-12-10 18:35:17

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> Witam,
> dobra zuchy, szybki quiz.

Plagiatować też trzeba umić. Jakbyś zapuściła osobny temat, byłoby
bardziej przejrzyście i sensownie :>

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

14. Data: 2009-12-10 18:48:43

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Plagiatować też trzeba umić. Jakbyś zapuściła osobny temat, byłoby
> bardziej przejrzyście i sensownie :>

co tu się stao?! :)

15. Data: 2009-12-10 18:52:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Dec 2009 19:48:43 +0100, tren R napisał(a):

> co tu się stao?! :)

A mam dosydź, cza mi pomódz odejźdź :->
--

Ikselka.

16. Data: 2009-12-10 18:52:49

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

> co tu się stao?! :)

Serdelek usiłował nas zgwałcić :)
A Iksi mu pozazdrościła.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

17. Data: 2009-12-10 18:57:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Dec 2009 19:52:43 +0100, XL napisał(a):

> A mam dosydź, cza mi pomódz odejźdź :->

...poprzez zeżarcie przez baby ;-PPP
--

Ikselka.

18. Data: 2009-12-11 08:06:09

Od: Zenobiusz <z...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> j.w.
> Ikselka. //sorry, Sender, za plagiacik :-)

Tak to napisałaś, że chyba się bałaś antypatii.
jesteś niefajna i wypad stąd.
Widzę, ze także jestem pierwszy.
No cóż. Poczekamy.
Z.

19. Data: 2009-12-11 08:24:10

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zenobiusz" <z...@z...pl> napisał w wiadomości

> Tak to napisałaś, że chyba się bałaś antypatii.
> jesteś niefajna i wypad stąd.
> Widzę, ze także jestem pierwszy.
> No cóż. Poczekamy.
> Z.

I co zrobisz, jak zostaną same fajne osoby? Czy będzie Ci się chciało
prowadzić monolog?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

20. Data: 2009-12-11 09:05:55

Od: joasia <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zenobiusz pisze:

> Tak to napisałaś, że chyba się bałaś antypatii.
> jesteś niefajna i wypad stąd.
> Widzę, ze także jestem pierwszy.
> No cóż. Poczekamy.
> Z.

uff, co to będzie za ulga, jak ta idiotka pójdzie wreszcie stad.
Oddaję swój głos - nie fajna.
No dalej, co z wami?
joasia