Re: Kto uważa, że Marek Sender jest nie fajny?

21. Data: 2009-12-11 09:37:01

Temat: Re: Kto uważa, że Marek Sender jest nie fajny?
Od: yaneek <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

joasia pisze:

> uff, co to będzie za ulga, jak ta idiotka pójdzie wreszcie stad.
> Oddaję swój głos - nie fajna.
> No dalej, co z wami?
> joasia

no nie no, takiej okazji też ie przepuszczę.
Zdecydoeanie nie fajna!
Tandeta w rozmiarze XL i wypad stąd.
yaneek

22. Data: 2009-12-11 11:02:12

Od: Tadeusz Uznany <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

yaneek pisze:

> no nie no, takiej okazji też ie przepuszczę.
> Zdecydoeanie nie fajna!
> Tandeta w rozmiarze XL i wypad stąd.
> yaneek

Oto mój głos - XL jest z całą pewnością niefajna,
Dużo pisze i bez sensu.
Jeszcze jeden głos i jakaż ulga.
O ile innym głupie sentymenty nie przysłonią rozsądku,
i wypowiedzą się konsekwentnie do swojej wcześniejsze jej krytyki.
Pozdrawiam.
Tadeusz Uznany

23. Data: 2009-12-11 12:36:01

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sender" napisał:

> Ha! Nareszcie egzekucyjny głos!
> Bez urazy XL, ale jutro nie piszesz.
> To nic osobistego, ale jeden dzień odpoczynku na pewno ci nie zaszkodzi
> i nabierzesz odrobinę dystansu do nas, moja droga :-)
> Zatem na potrzeby Twojego danego nam słowa - jesteś niefajna.

Piękny przykład dla Robakksa. Pięć "jów" w jednej zawistnej głowie.
Spierdalaj Serdelku - z całą swoją czeredką (od)bytów nadmiernych. Bo
inaczej poczujesz brzytewkę (Ockhama) na jajeczkach...

--
Pozdrawiam - Aicha

24. Data: 2009-12-11 15:48:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Dec 2009 09:06:09 +0100, Zenobiusz napisał(a):

> Tak to napisałaś, że chyba się bałaś antypatii.
> jesteś niefajna i wypad stąd.
> Widzę, ze także jestem pierwszy.
> No cóż. Poczekamy.
> Z.

Pierwszy to był mój MŚK. I ostatni :-)
A ty to sobie możesz najwyżej szelkami postrzelać, a nie dyktować mi
cokolwiek. Spierdalaj bez czekania.
--

Ikselka.

25. Data: 2009-12-11 15:52:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Dec 2009 09:24:10 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Zenobiusz" <z...@z...pl> napisał w wiadomości

> I co zrobisz, jak zostaną same fajne osoby? Czy będzie Ci się chciało
> prowadzić monolog?

Będzie mu się.

Słuchał i pierdział
pierdział i słuchał
sam sobie głosząc
mądrości brzucha
--

Ikselka. //moje.

26. Data: 2009-12-11 18:51:03

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "joasia" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> uff, co to będzie za ulga, jak ta idiotka pójdzie wreszcie stad.
> Oddaję swój głos - nie fajna.
> No dalej, co z wami?
> joasia

Ogromna prośba- pisanie pod kilkoma nickami na raz na tej grupie jest
zarezerwowane dla globa. Wykupił na to subskrybcję do końca roku. Jeśli też
jesteś zainteresowany- to musisz uiścić pewną kwotę na podane konto- no i
oczywiście wpłacić wcześniej, niż glob.

--
serdecznie pozdrawiam

Chiron