Kto wie jak mozna schudnąć??

1. Data: 2004-07-12 16:59:57

Temat: Kto wie jak mozna schudnąć??
Od: "Anjja" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,musze zrzucić 15 kg?Czy ktoś zna dobry sposób??
Poszukuje też partnerki do wspólnego odchudzania z Krakowa :)We dwie zawsze
raźniej.
Pozdrawiam:))

1. Data: 2004-07-12 18:17:50

Temat: Re: Kto wie jak mozna schudnąć??
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś zna dobry sposób??

żrec mniej i więcej się ruszac ,zawsze działa
p.

1. Data: 2004-07-12 18:21:37

Od: "Madie" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anjja" <a...@o...pl> wrote in message
> Hej,musze zrzucić 15 kg?Czy ktoś zna dobry sposób??
> Poszukuje też partnerki do wspólnego odchudzania z Krakowa :)We dwie
> [...]
pl.misc.dieta :)

Pozdrawiam, Madie

1. Data: 2004-07-12 18:23:27

Od: "Sana/Anna" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana z adresu p...@w...pl plauszszkami na klawiaturze wystukał(a):
> Czy ktoś zna dobry sposób??
> żrec mniej i więcej się ruszac ,zawsze działa
> p.

Zazwyczaj - nie zawsze, niestety.

--
Sana
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)

1. Data: 2004-07-12 18:42:26

Od: "sylwia" <n...@t...zadnych> szukaj wiadomości tego autora

czesc,
szczegolnej diety nie potrzebujsz ,po porostu wyeliminuj objadanie sie
slodyczami ,tluste rzeczy (od czasu do czasu mozna ),Nnatmiast polecam
fitness club ,panuje tam swietna atmosfera ,mozna chudna w mily sposob,sa
cwiczenia wprowadzajce na poczatek
ja tez jesem z krakowa,mamy duzo fitness clubow ,a cwicza tam panie w roznym
wieku !
powodzenia

1. Data: 2004-07-12 18:56:45

Od: "Jola" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anjja" <a...@o...pl> napisał

> Hej,musze zrzucić 15 kg?

Witam
Az tak duzo kg chcesz zrzucic?

> Czy ktoś zna dobry sposób??

Mnie sie udalo troche schudnac.
Moja dieta cud ?
1. Nie jem kolacji.
2. Ostatni syty posilek do godz 16-17.
3. Ograniczenie lub wyeliminowanie z diety slodyczy.
4. Cwiczenie silnej woli od czasu do czasu.
5. Czeste spacery.

Jolka

1. Data: 2004-07-12 19:54:50

Od: Aphi <a...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 12 Jul 2004 18:59:57 +0200, Anjja wrote:

> Hej,musze zrzucić 15 kg?Czy ktoś zna dobry sposób??
> Poszukuje też partnerki do wspólnego odchudzania z Krakowa :)We dwie zawsze
> raźniej.
> Pozdrawiam:))

Witam!
Mnie udało się zrzucić 11kg w ciągu 3 miesięcy (bo akurat tyle miałem
nadwagi do zrzucenia).
Przestałem jadać kolacje i co 2 dzień biegałem:
w pierwszy tydzień po 20minut, w 2 tydzień po 25, w 3 po 30 i tak dalej aż
do 45 minut.
Teraz oprócz tych 11 kg mniej mam też lepszą kondycję i ogólne
samopoczucie;-)

~~~~ Pozdrawiam Aphi
~~~~ GG: 1351847 | a...@p...onet.pl

1. Data: 2004-07-12 20:34:27

Od: "Kasienia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ja zapisalam sie do fitness klubu na tzw kuracje odchudzajaca. Na poczatku
mialam spotkanie z dietetykiem, ktora ustalila dla mnie diete a oprocz tego
cwiczenia na sali, aquarobic i marszobiegi w lesie: minutka bieg/minuta
marsz. Wszystko co jem musze spisywac w zeszycie wraz z godzinami kiedy to
jem, no i co tydzien ide na wazenie. Pije 2 litry wody dziennie, duzo
herbaty (zielona, czerwona, melisa, odkrylam pyszna herbate firmy London
jablkowo-cynamonowa) oczywiscie slodyczy nie jem, raz na tydzien moge sobie
na cos pozwolic albo slodkiego albo na lampke winka;) Kawe ograniczylam do 2
dziennie. Poki co przez 6 tygodni spadalam na wadze 7 kg. Ja jestem ze
Szczecina, ale moze i w Krakowie cos takiego istnieje. Jak bylabys
zainteresowana moge przeslac Ci na mejla diete ktora mnie obowiazuje:)
Pozdrawiam i zycze wytrwania w postanowieniu!!
trzymam kciuki
Kasienia

1. Data: 2004-07-13 05:56:09

Od: "indra" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasienia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jablkowo-cynamonowa) oczywiscie slodyczy nie jem, raz na tydzien moge sobie
> na cos pozwolic albo slodkiego albo na lampke winka;)

Zastosowałam bardzo podobną metodę, tyle, że bez wsparcia klubu i dietetyka.
Świetne jest to zapisywanie - ma się nad sobą kontrolę, i nie ma się poczucia
katowania dietą. Trochę tez ćwiczę, ale w domu. W ciągu 4 tygodni straciłam
5,5kg.

pozdrawiam

Ania

1. Data: 2004-07-13 07:45:42

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anjja <a...@o...pl> napisał(a):

> Hej,musze zrzucić 15 kg?Czy ktoś zna dobry sposób??
> Poszukuje też partnerki do wspólnego odchudzania z Krakowa :)We dwie zawsze
> raźniej.
> Pozdrawiam:))

Dieta South Beach.

JoP, 4 kg mniej po 3 tygodniach

[OT] o podrobkach na Allegro- njuz ;) z Onetu
Makijaz nog... Sally Hansen??
Kolagen i Alveo
Kolagen i Alveo
testery kolorówek LRP