Ktos do mnie po angielsku napisal...

1. Data: 2002-06-25 06:49:41

Temat: Re: Ktos do mnie po angielsku napisal...
Od: Anna Statystyczna-Kowalska <a...@w...alternatywa.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziewczyny (i chlopaki ;) ), powiedzcie co o tym sadzicie, bo troszke sie
> wystraszylam...
Hmm ja bym raczej sie wstrzymala.. Bezpieczniej jednak pozostac troche
paranoikiem
i odpowiedziec grzecznie, ze oferta byly skierowana do waskiej grupy
znanych osob. Tym bardziej
ze wiekszosc opisow/wzorow jest w jezyku polskim i na niewiele by sie
zdala osobie, ktora zna go slabo. Ale to tylko moje prywatne zdanie,
jesli jest niezgodne z Twoim wewnetrznym przekonaniem, nie sugeruj sie
zupelnie :)

pozdrawiam,
a.

1. Data: 2002-06-25 06:54:43

Temat: Ktos do mnie po angielsku napisal...
Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam z samego rana!

Mam problem i mam nadzieje, ze jakos mi poradzicie.
Ostatnio pisalam tu na liscie, ze nagram plytki kazdemu, kto mi przesle
czyste. I dzis odebralam maila od jakiejs osoby, po angielsku. Pisze ona, ze
nie rozumie zbyt dobrze polskiego, ale skads dowiedziala sie, ze na grupie
oferowalam nagranie plytek i ona(on?) bylaby zainteresowana. No i zaczelam
sie zastanawiac... Wam podawalam moj adres domowy, bo to kwestia zaufania,
ale ktos z innego kraju...? A jak to jakas instytucja antypiracka i wkopie
cala grupe, lacznie z serwerkiem Mongi? Nie wiem, co odpowiedziec tej
osobie? A moze przesadzam i po prostu podac adres i wyjasnic jak otrzymac
plytki? Albo podac nr konta, zeby mi przeslala(przeslal) pieniadze na plytki
i wysylke za granice. Wtedy nie musialabym podawac mojego adresu?
Dziewczyny (i chlopaki ;) ), powiedzcie co o tym sadzicie, bo troszke sie
wystraszylam...

Pozdr.
Magda - Slonko (Wroclaw)

1. Data: 2002-06-25 07:45:35

Temat: nudne- ale musze
Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Droga grupo prosze o pomoc!!
Z serwerka Mongi sciagnelam PCStitcha6, na grupie ktos podawal cracka (chyba
Grzes) co nalezy zrobic. Wpisuje zgodnie ze sciaga i za kazdym razem podaje
ze unlokc key jest niewlasciwy poratujcie. Wpisuje tak

First Name :Licensed
Last Name :Ula
Credit Card#:3000000000000000
Reg#:1234567890 (w tym miejscu jest napisane unlock key, a nie Reg)
co mam zrobic?
Pozdrawiam Ula

1. Data: 2002-06-25 08:33:50

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 Jun 2002 08:54:43 +0200, "slonko" <s...@w...pl>
wrote:

> [...]
>i wysylke za granice. Wtedy nie musialabym podawac mojego adresu?
>Dziewczyny (i chlopaki ;) ), powiedzcie co o tym sadzicie, bo troszke sie

od razu mowie, ze to nie ja ;))))

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-25 08:36:17

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> od razu mowie, ze to nie ja ;))))
>
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana

Hihihi, wierze :)

Magda

1. Data: 2002-06-25 10:46:09

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik slonko <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:af9a31$i5h$...@n...tpi.pl...

> Hihihi, wierze :)
>
> Magda

a może to dzidzia Krysi tu po kryjomu działa, co??

wkn :)))

1. Data: 2002-06-25 10:56:35

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a może to dzidzia Krysi tu po kryjomu działa, co??
>
> wkn :)))

Krysia! Przyznaj sie! ;)

Magda

1. Data: 2002-06-25 11:08:14

Od: "HANIA" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wam podawalam moj adres domowy, bo to kwestia zaufania,
> ale ktos z innego kraju...?

Ja mam Twój adres, ale nie przyszłoby mi do głowy, żeby komukolwiek podawać.
Proponuję na razie nic z tym nie robić. W końcu jeśli ten ktoś czyta naszą
grupę, to może się tutaj odezwać.
Serdecznie pozdrawiam

--
Hania (Rzeszów)
gg 3266206

1. Data: 2002-06-25 11:17:48

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
podawać.
> Proponuję na razie nic z tym nie robić. W końcu jeśli ten ktoś czyta naszą

Tak tez moj chlopak mi poradzil. Skoro chce cos od nas, to moze na grupe
napisac, przeciez wiele osob angielski zna, wiec nie ma problemu. A ja tam
wole nie pisac do nieznanych mi osob. Nie chce sobie i innym problemow
narobic.

Pozdr.
Magda

1. Data: 2002-06-25 12:33:36

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>a może to dzidzia Krysi tu po kryjomu działa, co??
>
>wkn :)))

ona by TAKICH rzeczy nie napisala, wszakze ma mala mature s

dumna mama
K.T. - starannie opakowana

koszulki z hafcikiem
Wzruszylam sie.